maandag 31 januari 2011

Oma en ik

Gisteravond nog een layout afgemaakt en nu even een foto gemaakt. Deze was voor een uitdaging op Creabest. Met een groepje scrappers op dat forum kiezen we om de beurt een sketch. Vervolgens hebben we (meestal) 2 weken de tijd om een layout te maken en degene die de sketch had uitgekozen, kiest dan uit alle inzendingen haar favoriete layout. Daarna mag de "winnaar" weer een sketch uitkiezen. De sketch was deze keer van Pagemaps. Ik heb er een foto van mijn jongste met zijn oma voor gebruikt. Een dierbare foto, want anderhalve maand nadat ik deze foto had genomen, is mijn schoonmoeder plotseling overleden.















Dit was het weer voor deze keer. Leuk dat je weer even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes,Brenda

6 opmerkingen:

Inge zei

wat een mooie layout Brenda en wat een schattige foto!! Heel erg mooi zo!!
groetjes Inge

Connie zei

wauw wat een schitterende lo!! Echt super! Hoe kom je aan die tak met die rode blaadjes?

Brenda zei

Die bloemetjes en takjes had ik van Coby(SNN) gekregen. Héél toevallig pasten ze perfect bij dit papier en de foto;)

Cora Hoekstra zei

Prachtig , liefdevol. Mooie warme kleuren.
Mooi de foto over de hele breedte van de layout en toch door je bloemenguirlande wordt je direct naar de personen op de foto getrokken.

*mieke* zei

Hallo, Brenda,
Bedankt voor je leuke bericht op mijn blog!
Ik zie dat jij voornamelijk layouts maakt en deze vind ik echt erg mooi geworden!
Het papier en de bloemen passen perfect bijelkaar!
Groetjes Mieke

Jetty zei

die is erg mooi Brenda