zaterdag 29 januari 2011

Wat van mijn creaties...

Deze layout heb ik gemaakt naar aanleiding van een uitdaging op een erg leuke challengeblog, namelijk Scrap it with a song (http://scrapitwithasong.blogspot.com/ ) De uitdaging is dan om een layout te maken met het liedje van die week en een deel van de songtekst gebruiken in de titel. Voor onderstaande LO moest het liedje "Born to fly" van Sara Evans worden gebruikt. Op de foto staat mijn zoontje Tristan die een enorme sprong maakt vanaf een duintje in De Kale Duinen;het lijkt haast of hij echt vliegt!




De volgende LO heb ik gemaakt voor een uitdaging op het SA forum.Je moest de sketch gebruiken en ook een deel van de songtekst verwerken in je LO(in de titel) Toevallig is dit ook met een foto van een springend kind van mij;)maar dan de jongste;Maurits.Het liedje was van Queen ( "Don't stop me now") en ik heb daar de tekst "Leaping through the sky" voor gebruikt.



Tenslotte nog een LO met mijn dochter Isabelle in de hoofdrol. Ook deze heb ik gemaakt voor de uitdaging op Scrap it with a Song, met het geweldig mooie liedje "Just the way you are" van Bruno Mars.



Verder had ik gisteren nog een kaartje gemaakt met een sketch van Create4fun voor een ronde kaart. 



En ook nog een beterschapskaartje gemaakt.



Nou,dit was het even voor vandaag. Leuk dat je langs kwam op mijn blog en tot de volgende keer!

Groetjes,Brenda 

6 opmerkingen:

Connie zei

hey, wat leuk zeg! Welkom in blogland!

Cora Hoekstra zei

Brenda, tja wat kan ik zeggen..... Super joh !!

sylvana zei

Ziet er goed uit.

Kitty zei

Het ziet er prachtig uit!

Lenet zei

Wat een prachtige creaties!!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!