donderdag 10 februari 2011

100 % Adorable

Op het ScrappersAnonimous-forum doe ik mee aan een uitdaging. Je hebt dan de keuze uit een sketch of een dare(blauw/bruin),maar je mag ook beide verwerken in je LO. Ik heb ook deze keer weer een combi gemaakt,ook al viel de sketch me niet mee.Een echte uitdaging dus! Ik heb foto's gebruikt van Maurits toen hij bijna 1 jaar oud was. Het papier wat ik voor deze LO gebruikt heb is echt van alles doorelkaar.






Leuk dat je even kwam kijken hier!

Groetjes,Brenda

6 opmerkingen:

Jetty zei

ik vind hem echt prachtig geworden.

sylvana zei

Leuke kleuren heb je gebruikt. Ziet er geweldig uit

xxx Myra xxx zei

prachtig!!

Annemarie zei

Wat een lieve foto's! Mooie LO!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!

Maudy zei

errug mooi, vooral die kleuren. Super geworden