zaterdag 12 februari 2011

('cause we belong) together

Voor de uitdaging op de challengeblog van Scrap it with a song was er deze keer het lied van Kelly Clarkson "My life would suck without you". Ik heb de regel  " 'cause we belong together" eruit gehaald. Ik heb er foto's van Tristan en zijn vriendinnetje voor gebruikt. Ze zitten al een tijdje niet meer bij elkaar in de klas maar ze zijn nog steeds maatjes. Ze zoeken elkaar altijd weer op, ze hebben een bijzondere band samen.
Het papier is van October Afternoon. De bloem had ik eens gezien in een tijdschrift van  Creating Keepsakes. Ik heb m iets anders gemaakt,maar mijn inspiratie kwam uit de CK;)











Dit was het weer voor vandaag! Gezellig dat je weer even kwam kijken op mijn blog.

Groetjes,Brenda

10 opmerkingen:

Wiebine zei

Wat een prachtige layout Brenda, leuke foto's en zulk lekker vrolijk papier !!
groetjes,
Wiebine

Boukje zei

Mooi zeg, leuke herinnering voor later!
Mooie kleuren weer bij elkaar!
Groetjes Boukje.

Jetty zei

de vrolijkheid spat er vanaf. Prachtig.

hilde janbroers zei

hele leuke layout!! die foto's zijn ook geweldig!
bedankt voor je berichtje op mijn blog:-)

Annemarie zei

Mooi hoor Brenda. Ik vind de bloem ook erg mooi gelukt!

Marcita zei

Echt Super!!!!!!

Kitty zei

Wat een geweldige layout! Superleuke fotoserie ook!

Sandra1968 zei

Wauw, wat een mooie LO!

sam zei

super leuke lo! leuk dat je mee doet met de challenge bij Scrap it with a Song!

tita zei

Hello! Congratulations ^_^ and thank you for participating at Scrap it with a song!