donderdag 24 februari 2011

I make a phonecall

Gisteravond een LO voor de challenge op Scrap it with a song afgemaakt. Deze keer kon je kiezen uit 2 liedjes en ik heb die van de Rascall Flatts gekozen. Kende het hele liedje niet maar ik heb de regel "I make a phonecall" eruit gehaald en gebruikt als titel. Het papier op deze LO is van Pink Paislee. Ik heb de bloemen  in het papier uit een 2e vel geknipt om zo een beetje diepte aan het geheel te geven.Verder nog een stukje kant en een bloemetjesrandpons gebruikt. De oude telefoon is van een journalingkaartje van October Afternoon en de dreumes op de foto...dat ben ik zelf ;)












De originele foto heb ik gescand en groter afgedrukt,want in die jaren waren de foto's maar klein!


Bedankt dat je even kwam kijken op mijn blog!!

Groetjes,Brenda

14 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een geweldig mooie layout is het geworden Brenda! Leuk dat je een foto van jezelf hebt gebruikt. :)

Groetjes,
Charlotte

Jacquelien zei

Ik vind het een prachtige layout geworden! Hele mooie details gebruikt zoals de telefoon. Super!

hilde janbroers zei

super mooi!!!

tita zei

Pretty!
Thanks for playing at Scrap it with a Song!

mindy gallagher zei

very pretty! thanks for playing with us at SIWAS!!

hilde janbroers zei

heel mooi!

sam zei

erg leuk! bedankt voor het meespelen met scrap it with a song!

Jetty zei

Brenda hij is weer prachtig.

Mireille zei

hij is prachtig!! Dank je wel voor je lieve commentaar =)
Op mijn eigen blog zijn 2 give aways bezig.. mocht je dat leuk vinden
Prettig weekend!

Lenet zei

Super LO en wat een gave foto!!

Kitty zei

Helemaal geweldig!!!

mariska zei

Wauw mooi zeg met al die bloemen!

Maudy zei

Oh helemaal geweldig. Wat leuk zo een foto van jezelf. Doe ik eigenlijk veel te weinig

Sandra1968 zei

Heel erg leuk :-)