dinsdag 8 februari 2011

mini-album

Nou, ik heb een héérlijk scrapweekend gehad!! Het was echt enorm gezellig en we hebben gescrapt tot diep in de nacht. Alles was prima geregeld,overal was aan gedacht.. En als het een beetje meezit ga ik in oktober wéér mee!

Ik heb niet alleen maar zitten kletsen daar in Lemele hoor. Ik ben eigenlijk heel produktief geweest:) Ik moest alleen de voorkant nog afmaken/versieren,de rest was al klaar. Hierbij dan een paar foto's van mijn mini-album...














Nou, dit waren wel weer genoeg foto's;) Leuk dat je even kwam kijken hier!

Groetjes,Brenda

5 opmerkingen:

Connie zei

helemaal geweldig geworden!!

Sandra1968 zei

Ik vind 'm superleuk geworden!

Jetty zei

hij is echt heel leuk geworden.

Boukje zei

Mooi geworden zeg!
Groetjes Boukje.

marjon zei

wat een ontzettend leuk boekje!