maandag 28 februari 2011

Zeeschatten

Op het SA-forum doe ik mee aan een uitdaging waarbij je 4 keer een LO moet maken aan de hand van een sketch of een dare of een combi.Voor iedere LO krijg je 2 weken de tijd om m te maken. Dit was de laatste van de reeks.Ik heb voor de sketch gekozen. Op de foto staat Maurits die toen nog maar 2 jaar oud was.












Ik heb deze keer als basis craftpapier gebruikt en verder papier van October Afternoon. De letters van de titel komen uit het buitenland,knopen uit de knopendoos van mijn moeder,het hartjespapier is van KImemories,de stempel van een collega-scrapper overgenomen en verder nog schelpen van het strand. Het touw wat ik hier en daar heb gebruikt vond ik wel passen bij het zee/strand thema.

Nou,dat was het voor nu. Leuk dat je even kwam kijken hier!

Groetjes,Brenda

11 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Een hele mooie LO en leuk dat je ook schelpen op de LO hebt verwerkt!
Groetjes, Sandra

Klaske zei

Gave LO Brenda! en idd die schelpjes zijn super erbij... vind de indeling heel gaaf om eea rechts te concentreren!

Boukje zei

Mooie Lo! Mooi op het craft en de schelpen en het touw is helemaal goed!
Groetjes Boukje.

Connie zei

schitterende lo geworden Brenda!! Hele mooie frisse uitstraling.

hilde janbroers zei

heel leuk gedaan!!! Zeker met alle embellishments erbij die er super bij passen!

Annemarie zei

Heel erg mooi Brenda. Mooie kleuren en leuke details.

Jacquelien zei

Wat een mooie layout Brenda! Ik vind het een supermooi geheel geworden.

Inge zei

helemaal gaaf deze layout Brenda, past heel mooi bij elkaar allemaal

marjon zei

Hartstikke leuk geworden. Mooi met dat craft als basis.

Jetty zei

prachtig Brenda.

Kitty zei

Wow wat een mooitje zeg!