donderdag 3 februari 2011

Zomaar een kaartje

Ik had in geen tijden een kaart gemaakt en nu ineens een paar achterelkaar! Vind het toch ook erg leuk om te doen. Weer even wat anders dan alleen maar LO's. Dit kaartje heb ik gemaakt met een sketch van Card Patterns (sketch # 100). Heb er nog geen tekst op gezet,maar dat doe ik pas wanneer ik m nodig heb. Het papier is van Tilda en verder cardstock. Verder nog wat kant,lint en bloemen met een brad erdoor. Ik heb ook nog een bloemtjespons (EK) gebruikt en dit aan de voorkant en binnenkant geplakt.









Dit was het weer voor nu. Leuk dat je even langs kwam hier!

Groetjes,Brenda

3 opmerkingen:

Jacquelien zei

Hij is echt helemaal schattig! Mooi hoor!

~amy~ zei

Lovely! Thanks for playing with us at Card Patterns!!!

Jetty zei

ooooooh die is prachtig Brenda.