woensdag 9 maart 2011

Award gekregen!

Van Oeneke kreeg ik een award; te weten de "Stylish Blogger Award". Dankjewel!!



Nu is het de bedoeling dat ik 8 feiten over mezelf vertel en dan deze award weer aan 8 andere mensen geef. Nu eerst maar eens 8 feiten opnoemen:
1) ik ben verslaafd aan scrappen(dankjewel Connie)
2) ik kan niet van chocola afblijven
3) ik hou van lezen,maar kom er niet zoveel aan toe helaas
4) ik ben moeder van de drie liefste kids ter wereld
5) ik heb pas sinds een goeie maand een eigen blog
6) ik vlieg alweer 15 jaar met veel plezier de wereld rond
7) ik hou van Starbucks-koffie
8) ik hou van lekker sneupen op rommelmarkten en in brocantewinkeltjes

Goed, deze award geef ik door aan:
 Kirsten , Wiebine, Anette, Klaske, Charlotte, Tynke, Jacquelien en Sylvana

Veel plezier meiden! Ik ben benieuwd welke 8 feitjes er op jullie lijstje staan! (ben verder niet nieuwsgierig ofzo hoor ; ) )
Groetjes,Brenda

6 opmerkingen:

Charlotte zei

Hé wat leuk Brenda! Dank je wel voor de award! Leuk om al die feitjes te lezen. Ik zal er eens over na gaan denken... ;)

Groetjes,
Charlotte

Klaske zei

Dankjewel Brenda! Errug leuk! Zal eens even nadenken over wat feitjes...

Groetjes
Klaske

sylvana zei

Dankje wel Brenda,
Ik weet wel een paar feitjes. En nu de rest nog.

Jacquelien zei

Dank je wel!! Leuk!

Tinklestar zei

Erg leuk, dankjewel!

Wiebine zei

Dank je wel Brenda !