maandag 7 maart 2011

Des Amies

Voor de februari-uitdaging (een LO liften)op het SNNforum, had ik ook een lootje gemaakt(en hiermee de uitdaging gewonnen;)) maar die kon ik hier nog niet laten zien. Ik heb een LO gemaakt met foto's van mijn Canadese "penvriendin". We zijn in 1989 begonnen met brieven schrijven en dat doen we nog steeds. We hebben niet eens elkaars e-mailadres! Heel bijzonder in dit digitale tijdperk;) Toen ze nog in Montréal woonde heb ik haar een paar keer ontmoet;echt gaaf hoor.Heel gezellig!
Het papier voor deze LO is weer van October Afternoon,bloemetjes van Prima Marketing,de brief is een kopie van een echte brief van Marie aan mij. Heb het briefpapier met een nat theezakje bruin gemaakt omdat het anders niet bij de rest van het papier paste. Verder nog een paar gebruikte postzegels, mini-alphabetstickers,stukje kant en nog chipboardletters(Kruidvat) voor de titel.








Dit was het weer voor nu. Leuk dat je hier even kwam kijken!
Groetjes,Brenda

8 opmerkingen:

hilde janbroers zei

geweldige layout!!! Mooi papier ook.

Klaske zei

mooie LO Brenda, zeker met het verhaal erachter!

Annemarie zei

Terecht gewonnen met de uitdaging! Alles klopt. Ik vind het papier erg mooi.

Oeneke zei

Prachtige LO en idd terecht gewonnen

Jacquelien zei

Super layout en terecht gewonnen! Wat ook mooi papier!
Gefeliciteerd!

Wendy zei

Wat een super mooie layout
Heel erg mooi papier en een vrolijk geheel

Groetjes Wendy

Oeneke zei

Wanneer je wint, hoort er een prijs bij, er staat iets voor jou op mijn blog

xxx Myra xxx zei

heel erg leuk!!!