dinsdag 8 maart 2011

Hello

Voor de 1e challenge op het nieuwe challengeblog CFY (Challenges for You) heb ik ook nog een kaartje gemaakt, op de valreep,met onderstaande sketch:



En dit is mijn uitwerking:







Papier is weer van October Afternoon en daarbij cardstock. Heb verschillende ponsen gebruikt en ook nog een rub-on en sticker (ook October A.) en een klein stukje kant. De bloemetjes is van alles wat.

Dit was het weer voor nu. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog:)
Groetjes,Brenda

11 opmerkingen:

Klaske zei

Gaaf! En leuk dat je de 3 blokjes hebt vervangen door scalloped cirkeltjes...

Oeneke zei

Prachtig kaartje, lekker vrolijk

Jann-Will zei

Brenda wat leuk, vooral het gehaakte bloempje ( ben ik dol op),
Dank je voor het meedoen,

Groetjes Wilma

hilde janbroers zei

beautiful card!!!

Monique/bloem zei

Wat een leuke kaart zeg! leuke lentekleurtjes! Bedankt voor het meedoen bij CFY!

Berdien zei

Mooi kaartje !!! Heerlijk al die bloemetjes in lente-kleuren !
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

M@rjan zei

Nou, toch maar even gemaakt! Ik vind het een erg mooie uitwerking!! Zo leuk dat je meedoet!

Groetjes, Marjan

Jacquelien zei

Wat een supervrolijk kaartje! Erg mooi geworden!

Brenda zei

Hier word ik helemaal vrolijk van, geweldige lentekleurtjes! Super dit kaartje!
Lieve groetjes,
Brenda

Charlotte zei

Wat een gaaf kaartje Brenda! :)

Groetjes,
Charlotte

Lenet zei

prachtig zeg!!!