woensdag 16 maart 2011

Prijs gewonnen!!

Op het SA-forum had ik meegedaan aan een challenge waarbij je 4 layouts moest maken. Voor iedere uitdaging kreeg je 2 weken de tijd om m te maken. Met onderstaande LO's had ik de hoogste totaalscore:


Ik zag pas later dat ik voor alle 4 de LO's  foto's van Maurits heb gebruikt en niet van zijn broer/zus.

En dit is de prijs die ik ontving van  Scrapplezier :



Ik ben er helemaal blij mee!!

Leuk dat je weer even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes,Brenda

10 opmerkingen:

hilde janbroers zei

gefeliciteerd!! je werk is ook zeer mooi geworden!

Tinklestar zei

Je gaat lekker Brenda!! Gefeliciteerd, en veel plezier met je prijs! Vind de LO´s trouwens ook prachtig, dus terecht!

Cora Hoekstra zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cora Hoekstra zei

Leuk Brenda, alleen de erkenning is al heerlijk en terecht, want ze zijn erg mooi. Gefeliciteerd.

Oeneke zei

Terecht gewonnen, prachtige LO's Gefeliciteerd

Annemarie zei

Super gefeliciteerd Brenda. Je LO's zijn ook prachtig!

loes de groot zei

ziet er super uit!!!

Jacquelien zei

Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je hebt gewonnen hoor, de layouts zijn prachtig!

Veel plezier met je prijs!!

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd met je leuke prijs en je LO's zijn erg mooi!
Groetjes, Sandra

Kitty zei

Geweldig en leuke prijs ook!