woensdag 2 maart 2011

Sending you lots of hugs

Vanmiddag nog een kaartje gemaakt met sketch # 104 van Card Patterns :


Current Sketch

Het papier wat ik heb gebruikt is cardstock en papier van Making Memories.Verder nog wat lint en onderaan de kaart heb ik nog een randpons gebruikt.De stempel had ik van mijn zusje gekregen(een vroeg verjaardagskadootje:)  ) De kleuren van de kaart zijn in werkelijkheid toch iets anders dan je hier op de foto ziet. Wat op de kaart roze lijkt,is eigenlijk oranje!










Dit was het weer voor nu :) Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes,Brenda



6 opmerkingen:

Jetty zei

errug leuk.

Kitty zei

Superkaartje, wat een leuke details!

Oeneke zei

Mooi kaartje,op middelste foto is het toch echt wel oranje hoor

~amy~ zei

such a cute card...love your choice of colors! Thanks for joining us at Card Patterns!

Boukje zei

Mooie kaart, mooie sketch en mooie kleuren!!
Groetjes Boukje.

Agnes zei

Hele mooie uitwerking van de sketch !
Groetjes, Agnes