dinsdag 15 maart 2011

Veel liefs

Voor de 2e challenge op CFY heb ik ook nog een kaartje gemaakt. Dit was de sketch:


En dit is mijn kaartje:









Ik heb cardstock gebruikt, verder papier uit de restjesmand en vloeipapier uit een schoenendoos,grote scalloped pons voor de bloem en een stans voor het labeltje,ook nog een randpons van Martha Stewart en stukje kant ooit meegenomen "van de route". Het kant in de bloem heb ik uit oude vitrage geknipt;dat hing nog in ons huis toen we hier kwamen.

Dit was het weer voor nu. Gezellig dat je even kwam kijken op mijn blogje : )

Groetjes,Brenda

16 opmerkingen:

Connie zei

toch nog tijd gevonden dus? ;o)
Hij is erg mooi geworden! Mooie bloem ook

Jacquelien zei

Super mooi! De bloem is ook heel mooi!

Jann-Will zei

Erg leuk Brenda, vooral de bloem , leuk dat je vloeipapier gebruikt uit de schoenendoos, doe ik ook!?
Dank je voor het meedoen, ondanks dat ........

Groetjes Wilma

Ellen zei

Wat een leuke kaart!! Leuk dat je met restjes hebt gewerkt!! Die bloem is super!

José zei

Erg mooi Brenda. Prachtig papier en eenvoudig gehouden. De bloem is een beauty!
Groetjes, Jose

Annemarie zei

Erg mooi Brenda. Ik vind het ook super mooi papier. De bloem is ook mooi gemaakt!

Cora zei

Mooie kaart met een prachtige bloem! Bedankt voor het meedoen met de challenge!

Berdien zei

Leuk kaartje !!! Die bloem is super ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!
Groetjes Berdien

Monique/bloem zei

Wat leuk!!! Die bloem vind ik erg leuk, dat idee ga ik zeker onthouden! Bedankt voor het meedoen bij CFY!

Oeneke zei

Lief kaartje met geweldig leuke bloem

Loes zei

Hij is mooi! Succes met de challenge!

Lenet zei

wat en heerlijk lente papiertje heb je gebruikt, je bloem vind ik super!!

Brenda Roggeveen zei

Hoi naamgenoot. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! ik vind de bloem met het kantje helemaal super!

Charlotte zei

Hij is mooi Brenda!!! Heel veel succes met de challenge! :)

Boukje zei

Mooie kaart, mooi je bloem en mooi papier gebruikt!
groetjes Boukje.

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!