zaterdag 12 maart 2011

Vroeg verjaardagskadootje!

Vanmorgen kreeg ik een pakketje van familie uit het buitenland : een vroeg verjaardagskadootje! Ik wist niet wat ik zag en heb ook nog nooit eerder zoiets gezien: een doosje met 2 zakjes M&M's met óp de M&M's teksten gedrukt en zelfs een foto van mezelf!! Hoe gaaf is dat? Wel zonde om op te eten eigenlijk ; )



Het zal mij benieuwen hoe lang ik die zakjes dicht kan laten. Moet toch minstens kunnen wachten tot mijn verjaardag op de 20e? Of is het 1 zakje voor nu en eentje voor mijn verjaardag? Hmm... ; )

Groetjes,Brenda






10 opmerkingen:

Connie zei

oooh dat is gaaf zeg!! Ken het ook niet. LEUK! en lekker natuurlijk

Oeneke zei

Wat leuk! Maar goed dat je het vanmorgen nog niet had, was het waarschijnlijk wel op geweest??? m&m ss mmmmmm....

Margie zei

Zou het ook zo kunnen zijn dat er nog een 3e zakje is? Zo'n gevoel heb ik namelijk wel;-)

Kitty zei

Wat een leuk cadeautje!

hilde janbroers zei

wat leuk!!! die foto is trouwens ook weer leuk om te scrappen...hihi

Brenda zei

Wat een leuk cadeau zeg!! Ik heb dit nog nooit gezien!! Zonde om op te eten ;-)
groetjes Brenda

Romy zei

Oh wauw, hoe gaaf is dat! En inderdaad, bijna zonde om op te eten;)

Jacquelien zei

Das leuk zeg! Ik had het al een keer gezien op het internet maar dat is echt super leuk om te krijgen zeg. Succes met het bewaren hahaha!

Charlotte zei

Wauw wat een gaaf cadeau Brenda!!! Misschien kun je er een paar bewaren en die in een schudbox op een layout verwerken? :)

Groetjes,
Charlotte

Sandra1968 zei

Wat leuk! En, zitten beide zakjes nog dicht? :-)
Groetjes, Sandra