vrijdag 8 april 2011

"3" is my lucky number

Voor challenge # 6 op CFY kregen we weer een foto ter inspiratie:


Ik kreeg inspiratie door al die cijfers en de "strookjes" en dat heeft onderstaande LO opgeleverd :



 De strookjes heb ik horizontaal en verticaal verwerkt. De cijfers heb ik laten terug komen in het papier en door middel van een bingokaartje. De titel is ook een cijfer en verwijst naar mijn 3 kids op de foto .

Nog een paar close-ups:










Gebruikte materialen: papier van My Mind's Eye (Stella and Rose) ,het hart is van een ander merk maar weet zo niet meer welke, stukje kant en heel veel verschillende bloemen( variërend van Magnolia tot de kringloop ! ) Verder nog wat inkt voor de papierrandjes . Ponsen die ik gebruikt heb zijn van Martha Stewart.Het bingokaartje komt van  het blog van Jolanda : Scrapdictive O ja, en de hartjes heb ik gestanst.

Dit was het weer voor nu. Leuk dat je eventjes kwam kijken op mijn blog!

Groetjes, Brenda

26 opmerkingen:

Connie zei

heel erg mooi geworden Brenda, helemaal 'mijn' kleuren! Mooie foto ook!

M@rjan zei

Tjonge, mooi gedaan!!! Leuk om te zien hoe iedereen de challenge weer anders oppakt. Leuk dat je weer meedoet, Brenda!

Groetjes, Marjan

Boukje zei

Mooie layout geworden Brenda! Leuk hoe je de challenge verwerkt hebt!
Groetjes Boukje.

gewoon gezellig zei

Ik vind 'm geweldig!!
Mooie kleuren bij elkaar, en zo leuk om te zien hoe verschillend alle uitwerkungen zijn hè
Prachtige kids heb je!

Fijn weekend, geniet van het zonnetje!
Groetjes Hilde

xxx Myra xxx zei

heel erg leuk geworden!!

Monique/bloem zei

Leuk om te lezen wat jou heeft geinspireerd! Mooie layout is het geworden!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Anneke. zei

Deze week ben ik de inspiratie bron voor deze LO al vaker tegen gekomen. Leuk om te zien dat iedereen het weer anders oppakt. Die van jou is prachtig, Brenda. Leuke details heb je gebruikt.
Groetjes Anneke.

Klaske zei

wow, gaaf Brenda! Een hele eigen draai aan de inspiratiefoto, maar toch zie ik heel veel elementen leuk verwerkt weer terugkomen! SuperLO

Jann-Will zei

Erg mooi Brenda, leuk je foto met het hart erover heen.

Groetjes Wilma

mariette zei

wat een mooie LO is dit geworden

Tinklestar zei

Hij is prachtig Brenda!!

Ellen zei

Wat super om te zien hoe de foto iemand inspireert!! Ik vind je lo ontzettend mooi! Erg leuke details...

Oeneke zei

ZOO HEE, wat een super mooie LO, prachtige kleuren en een hele leuke foto

Jetty zei

Ik zag nog eentje voorbij komen met dezelfde challenge. Deze is weer heel anders maar ook erg mooi.

Lenet zei

Wat een super LO ik vind hem geweldig.

Annemieke zei

Gave LO!! Vind het cijfer papier en de bingo kaart erg gaaf!
Groetjes, Annemieke

Berdien zei

Prachtige layout !!! Echt leuk om te zien hoe iedereen weer andere inspiratie haalt uit de advertentie. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

hilde janbroers zei

hele mooie layout!! Jij ook fijn weekend!

Sandra1968 zei

Wow, een schitterende LO!

loes de groot zei

een prachtig lootje : )

Romy zei

Je layout is helemaal super! Wat een prachtige foto van je kinderen, en het hart erom heen is erg mooi.

Brenda Roggeveen zei

Wat een leuke titel, Brenda! Gaaf dat je de cijfers hebt terug laten komen in het gebruikte PP. En wat leuk om te zien dat iedereen een Challenge zo verschillend uitwerkt. Bedankt weer voor het meedoen bij CFY!

Elly-My Everyday Things zei

Heel mooi is die van jou zeg!!! Zulke lieve kleurtjes en materialen!En natuurlijk de schatjes op de foto!
Groetjes Elly

hilde janbroers zei

geweldige foto en een super layout!!!

Wendy zei

Wat een mooie layout en wat een leuke foto

Groetjes Wendy

Kitty zei

Hartstikke leuk!