zondag 3 april 2011

Challenges For You # 5

Vanmiddag even een kaartje gemaakt voor CFY. Deze keer geen sketch om mee te werken,maar onderstaande foto ter inspiratie:


En dit is mijn kaartje geworden:





Voor dit kaartje heb ik gewoon roze en wit cardstock gebruikt en het blauwe is Core Color Cardstock. Dat heb ik geëmbost(zie je de vogeltjes??) en een klein beetje opgeschuurd. Daarbij nog een leuk geruit lintje en klaar ;) Uit de inspiratiefoto heb ik dus de kleuren gebruikt en het vogeltje.

Dit was het weer. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes,Brenda

14 opmerkingen:

Manon zei

leuk kaartje!
Heb bijna net zoiets gemaakt gisteren :) Zal hem straks even plaatsen... :)

Annemieke zei

Leuke kaart! Gave rand pons!
Groetjes, Annemieke

Oeneke zei

Prachtig kaartje, heerlijk lente achtig

mariette zei

leuke kaart geworden met de kleuren

Klaske zei

gaaf!!! heerlijk eenvoudig en zó stijlvol!!

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Berdien zei

Heel mooi clean kaartje !!! Leuk met die embossing erin ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

gewoon gezellig zei

Heel gaaf, eenvoudig, geen poespas, lekker vrolijk...top!

Groetjes Hilde

Monique/bloem zei

Wat een mooi kaartje! Leuke invulling van de challenge. Bedankt voor je deelname!

Marian zei

Superleuk Brenda!!

Jann-Will zei

Dat ziet er leuk uit Brenda, het vogeltje is te zien hoor!!
Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

Jacquelien zei

Mooi kaartje! Heerlijke vrolijke kleuren!

M@rjan zei

Erg leuk, ook dat licht opschuren! Ik heb deze embossingfolder ook. Mooi kaartje! Leuk dat je weer meedoet!

Groetjes, Marjan

marian zei

Een leuk kaartje heb je gemaakt met de kleuren roze blauw.En dan een groen ruitjes strik erop vind ik heel leuk.

Groetjes Marian