zaterdag 23 april 2011

Challenges For You # 8

Toch nog even een kaartje kunnen maken voor CFY tussen de bedrijven door. Ik heb er een Paaskaartje van gemaakt. In de sketch zit een ovaal ,maar ik dacht gelijk aan een paasei toen ik t zag ;-)
OK, dit was de sketch:


En dit is mijn kaartje:







Gebruikte materialen: cardstock, papierblokje van "Victorian Romance", 2 soorten lint, bloemetjes,beetje inkt voor de randjes en voor het labeltje de (antieke) papiersnijder van mijn opa. Die snijdt zo'n mooi kartelrandje:)

Wat leuk dat je weer even  kwam kijken op mijn blog!

FIJNE PAASDAGEN!!!

Groetjes,Brenda

21 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wat een leuk kaartje! Lieve kleurtjes :-)

Marielle zei

Wat een prachtig kaartje, en wat leuk gedaan zo met dat paasei schitterend.
Liefs Marielle

sylvana zei

Erg leuk gemaakt

Jann-Will zei

Ha ha ik zag dat Paasei nu ook!! Je hebt er iets leuks van gemaakt, dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

Connie zei

oooh, die is supermooi zeg! Heerlijke kleurtjes en mooi bedacht met de paasei. Ik wil ook nog met de schets aan de gang, hopen dat ik vandaag nog wat tijd heb.

miriam zei

wat een mooi leuk kaartje .

gr miriam

Monique/bloem zei

Wat een prachtige kaart zeg en inderdaad helemaal toepasselijk! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Oeneke zei

Prachtig kaartje Brenda!Bijna om op te eten dat ei

Marian zei

Superleuk kaartje!
past precies zo bij de paassfeer.

M@rjan zei

Echt leuk, dat Paasei idee! Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Berdien zei

Erg leuk kaartje !!! De sketch is inderdaad heel makkelijk te vertalen naar een paasei !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!
Groetjes Berdien

Wendy zei

Wat een ontzettende leuke en mooie kaart

Fijne paasdagen groetjes Wendy

Jetty zei

mooi paaskaartje Brenda.

Manon zei

super leuk kaartje!
fijne paasdagen!
Groetjes Manon

gewoon gezellig ♥ zei

Ik had veel meer paaskaarten verwachtt eigenlijk.
Wat een heerlijk vrolijk kaartje met die lieve pastelletjes ;-)
Groetjes Hilde

Sandra1968 zei

Een superleuke paaskaart!

Annemieke zei

Heel erg schattig kaartje. erg leuk!
Groetjes, Annemieke

Elly-My Everyday Things zei

Owww... wat is dat ei schattig!!! Vind je kaartje trouwens helemaal geweldig leuk!

marian zei

Leuk bedacht om er een "ei" van te maken.
Leuke kaart zo.

Groetjes Marian

Romy zei

Hij is helemaal prachtig! Echt superleuk met dat strikje, het lijkt wel bij het ei te horen.

Kitty zei

Hartstikke mooi! Late reactie, I know, ik loop onwijs achter.