vrijdag 8 april 2011

"restjes"-kaartje

Op het SNN forum (zie rechts in de zijbalk voor de link) was er vorige maand de uitdaging om een kaart of LO te maken met alleen maar restjes, op 1 basisvel na(voor de ondergrond). Vond het erg leuk om te doen en er zat nog genoeg moois in mijn restjesmand! Hieronder dan mijn kaartje. Het enige wat ik naderhand nog toegevoegd heb, is de postzegel(=rub-on dus geen restje) Ik heb restjes gebruikt van Webster's Pages, Making Memories,Prima Marketing, We R Memory Keepers,October Afternoon,stukje oud muziekpapier,een randje cardstock en een reststukje kant.De vlinder is geponst uit een restje van Webster's P. Alle randjes heb ik een beetje oud gemaakt en/of ge├»nkt.








Als je op de foto's klikt, kun je ze groter bekijken. Bedankt voor het langskomen hier!

Groetjes en alvast een fijn weekend!

Brenda

8 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Ik vind 'm heel erg mooi! En een goed idee om zo eindelijk de restjes op te maken :-)
Groetjes, Sandra

Oeneke zei

Heel mooi! ik heb restjes genoeg, maar om er dan zo'n mooie kaart van de maken is andere koek

xxx Myra xxx zei

heel mooi!!!

gewoon gezellig zei

Wat een skattie ;-))
Fijn weekend!
Groetjes Hilde

Marielle zei

ik vind het een heel mooi kaartje wat je hebt gemaakt en dat ook nog van restjes super

Lenet zei

Super zeg . wat kan je dan een mooie restjes hebben he?

Jacquelien zei

Helemaal een leuk kaartje!!

Bianca Kalksma zei

Dank je wel voor je reactie op mijn blog! Ik heb jouw blog nu eindelijk ook bezocht en wat een mooie layouts staan er op! Maar dit kaartje is ook helemaal super, best lastig om een collage te maken van verschillende stukjes papier etc en het is jouw heel goed gelukt, mooi!