donderdag 7 april 2011

't Is weer lente!

Op het forum van Creabest deed ik mee aan een uitdaging die we met een klein groepje scrappers daar om de beurt doen. De winnaar van de ene uitdaging mag dan de sketch voor de volgende uitdaging uitkiezen en uit de gemaakte LO's weer een winnaar kiezen.











Gebruikte materialen: cardstock, papier en rub-ons van October Afternoon, overig papier uit mijn restjesmand,kant, geruit lint/band, verschillende ponsen van Martha Stewart en nog wat papieren roosjes. De chipboard letters heb ik eens "op de route" meegenomen,weet daar geen merk meer van.
De foto's zijn dus eind vorige maand bij ons huis genomen.Voor die foto van de narcis lag ik op de slootkant met mijn fototoestel,om ook maar die mooie blauwe lucht in beeld te kunnen krijgen : )

Dit was het weer voor nu. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

Fijne dag & de groetjes,
Brenda

5 opmerkingen:

Oeneke zei

Wat een prachtige LO Brenda, heerlijk om naar te kijken nu de zon het in 't echie weer wat laat afweten

Kirsten zei

Hij is echt prachtig Brenda, je krijgt er echt het zomergevoel van en dat had ik echt nodig!

Marian zei

Ik vind hem echt superleuk!
Heerlijk zomers.

stieneke zei

Hallo Brenda leuk dat je even op mijn blog bent geweest en bedankt voor het compliment.
Jij maakt ook mooie kaarten zeg, kom vast eens vaker kijken.
Gr Stieneke.

Sandra1968 zei

Een supermooie LO!