woensdag 20 april 2011

{ you bring me} JOY

Eindelijk weer eens een LO gemaakt voor Scrap it with a song. Deze keer was het thema "I heart the 90's". Ik heb het liedje van Ace of Base gekozen: The Sign. Heel veel leuke herinneringen aan die tijd ;-)
Hier dan mijn LO:


En nog een paar close-ups:








Gebruikte materialen: Echo Park Paper (Life is Good) , blauwe papier uit mijn restjesmand, cardstock, October Afternoon (stickers) gehaakte bloemetjes MME, vogeltje van de beurs, verder nog minialpha's (Adornit) en de grote letters van Echo Park Paper. Hartpons van Martha Stewart en bloemenpons van ?.
Op de foto staan mijn 3 schatjes natuurlijk :)


Gezellig dat je weer even kwam kijken hier! Ik vind het leuk als je even een berichtje achterlaat:-)

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Het plezier spettert van je layout af. Ik vind hem super.

Oeneke zei

Prachtige LO, mooi die frisse kleuren bij dat bruin en die looping rand of hoe je het ook noemt is dat een pons?

Boukje zei

Mooie LO, leuke koppies en leuk die kleine fotootjes erbij!
Groetjes Boukje.

Jacquelien zei

Wat een mooie layout!! Prachtig!

Ellen zei

Wat een leuke lo zeg!! De kleuren zijn heerlijk fris en een prachtige koppies op die foto's!

Kitty zei

Wat een lekkere vrolijke layout!

Tinklestar zei

Prachtig Brenda!!

loes de groot zei

wat een mooi en lief lootje : )
super

sam zei

hele leuke lo! bedankt weer voor het meedoen met ons bij scrap it with a song!

sam zei

lol moet natuurlijk lo zijn :D

gewoon gezellig ♥ zei

wat mooi zeg!!
en ace of base...heb ik helemaal grijs gedraaid!!!
Groetjes Hilde

Connie zei

hey, deze had ik even gemist volgens mij. Maar hij is supermooi! Wat een frisse kleuren en een mooie foto-serie!

Sandra1968 zei

Een geweldig mooie LO!
En door jouw LO's te zien, krijg ik ook steeds meer zin om weer eens een LO te maken ;-)
Groetjes, Sandra

marjon zei

wat een schitterende Lo. Het echo park paper maakt het zo vrolijk!

Pauline zei

Gorgeous page.... love the colours... thanks for joining in the chorus at Scrap It With A Song! (Yes, comment is late, but we're going through some changes..... do come over and see us now!)
hugs,
Pauline