donderdag 19 mei 2011

{ going back to your } ROOTS

Weer een sketchuitdaging op het Creabest-forum. Ik heb het papier gebruikt uit de goodie-bag van Creabest die we van hun kregen tijdens het scrapweekend in Lemele in februari dit jaar. Het is van Collage Press. Verder nog roosjes van Prima Marketing; die had ik afgelopen zaterdag bij Annemarie ( Liselore Design) gekocht. Ik zag die kleur en dacht meteen; die zijn perfect voor deze LO! Ponsen van Martha Stewart gebruikt  en ook nog een stukje kant. Letterstickers weet ik even geen merk meer van.






De vogel op de tak heb ik uit het blauw/beige papier gesneden.De ponsrand is uit hetzelfde vel,maar die heb ik eerst een stuk afgesneden en toen geponst. Heel gepuzzel om maar niet in de vogel te ponsen of de tak eraf te jensen ;)




De kids op de foto zijn natuurlijk mijn 3 schatjes :-)

Als je op de foto's klikt, kun je ze groter bekijken!

Groetjes en leuk dat je kwam kijken op mijn blog :-)
Brenda

8 opmerkingen:

marenmat zei

Ik vind m echt heel erg mooi! Is die vogel en tak uit papier geknipt?? Ik geloof het wel he? Prachtig!

hilde janbroers zei

super layout!!!!

M@rjan zei

Natuurlijk klik ik dan even... jeetje meid! Ik vind jouw Lo's echt SUPER!! Ik wil ook wel graag weten hoe je die vogel op tak hebt gemaakt.

Groetjes, Marjan

Oeneke zei

Dat lijkt me idd een heel gepuzzel, die vogel precies goed te krijgen. Maar het resultaat is prachtig

Ellen zei

Wat een prachtige lo Brenda!! Vind die vogel helemaal geweldig!

marjon zei

wat een mooie lay out! Je vogel op de tak is idd erg mooi!

Jetty zei

mooi Brenda.

Sandra1968 zei

Wauw, wat een gave LO!