vrijdag 20 mei 2011

{ I'm a } John Deere fan

Voor de uitdaging op CFY stond deze week weer een sketch. Op de foto's zien jullie mijn zoon Tristan, die helemaal de koning te rijk is op de John Deere-trekker van opa. De titel lijkt me duidelijk: JD staat voor John Deere ;) Als je op de foto's klikt kun je ze groter bekijken.

Dit was de sketch:


En dit heb ik er van gemaakt:



Zoals je kunt zien heb ik het groen en geel van de trekker terug laten komen in het papier. Een paar van de raderen (?) heb ik een geel hart gegeven, net als de wielen van de trekker.De journaling staat op een tag die onder de kleine foto's is geschoven. Nog een paar close-ups:










Gebruikte materialen: cardstock ,dessinpapier van Pink Paislee,kartonnetje van een koffiebeker van Starbucks, groen touw ,nietjes, letterstickers, rub-on van October Afternoon. De "wielen" heb ik gestanst met een stans van Tim Holtz (stans van een scrapvriendin geleend :-) )

Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!!

Groetjes en fijn weekend,

Brenda

27 opmerkingen:

M@rjan zei

Ik vind hem SUPER!! Dit is echt een stoere jongens LO, die foto is ook onbetaalbaar! Heel mooi gedaan!

Groetjes, Marjan

Jann-Will zei

Ik vind hem ook super, en wat schrijf jij mooi!!
Weer bedankt voor het meedoen, groetjes Wilma

Oeneke zei

Als jij zulke dingen maakt tijdens een Jet lag, wow... wat maak je dan wanneer je in super vorm bent? hij is prachtig

Elly-My Everyday Things zei

Jááá hij is echt superstoer!!!!! En wat leuk dat jij dat rechtse blok gebruikt hebt voor een foto, daar had ik nou echt niet aan gedacht! Onwijs gaaf lootje!
Groetjes Elly

Berdien zei

Wat een mooie layout !! Die radertjes passen hier perfect bij. En wat een heerlijke stoere foto ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Connie zei

Heel erg mooie lo Brenda! ook de foto is super. Stoere vent.
Geef Maurits maar een dikke knuffel van me ;o)

Boukje zei

Mooie stoere LO Brenda! Mooi met die raders en het karton erbij!
Groetjes Boukje.

Monique/bloem zei

Super zeg!!! Wat een heerlijke foto's, erg leuk met al die stoere details! Erg leuk zoals je de schets vertaald hebt! Bedankt voor je deelname aan CFY!!

Marielle zei

Supergave layout echt prachtig
Liefs marielle

Wilma B zei

Wow, wat een stoere lo en originele uitwerking van CFY!!!

Kitty zei

Hartstikke gaaf!

Anneke. zei

Prachtig LO, Brenda. Leuke details heb je gebruikt. Hier in de buurt wonen ook een aantal John Deere fans.
Groetjes Anneke.

Brenda Roggeveen zei

Wauw, wat een stoere jongens-LO. Leuk met die radertjes. Vooral ook dat stukje karton is een gave toevoeging. Bedankt voor het meedoen bij CFY.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Heerlijke stoere lo!

Lean zei

Dit is cool echte een mooie jongens pagina heel gaaf gedaan..
fijn weekend groetjes,lean

Ellen zei

Wat een gave lo!! Die foto's zijn super!
Die raderen blijven leuk vind ik!!

Monique zei

Wat een ontzettend leuke layout!!! echt lekker stoer! En die foto is zo gaaf!!! Hartstikke leuk!
Fijn weekend!

Maudy zei

Wat een stoer Lay Out zeg. Echt helemaal super.

elske zei

gaaf heerlijke stoere lo!!!!

Cora zei

Heel erg leuke stoere jongenslayout zeg! Gave foto en die radars passen er helemaal goed bij :)

mariette zei

leuk hoor om met je opa uitrijden te gaan op de tractor mooie LO

Agnes zei

Supergave LO ,Brenda! Mooie foto's ook
Groetjes, Agnes

gewoon gezellig ♥ zei

Hoi Brenda,
Wat gaaf!! Lekker stoer, en hele leuke details!!
Heerlijke genietfoto's!
Groetjes Hilde

Jetty zei

wat een supergave lo

Annemieke zei

Hele gave stoere LO!!!
Super!
Groetjes, Annemieke

Sandra1968 zei

Een geweldige mooie en stoere LO! Ook erg leuke foto's :-)
Groetjes, Sandra

Jolanda Cuper zei

Allereerst bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Maar jou uitvoering is echt geweldig! Wat een prachtige stoere LO.
Groetjes Jolanda.