zaterdag 14 mei 2011

Kaartenkoffertje

Vandaag gezellig wezen croppen (met nog 17 anderen van het SNN-forum) bij Anneke in Eext. Heel gezellig en ik ben nog behoorlijk produktief geweest, al zeg ik het zelf ;) Ik heb een kaartenkoffertje gemaakt met daarin een aantal kaartjes. Ik heb voor zowel het koffertje als de kaartjes, papier gebruikt van Upsy Daisy Designs ,met daarbij nog wat cardstock. Hierbij enkele foto's(aanklikken = groter) van het kaartenkoffertje:





En de binnenkant met tabbladen voor de verschillende kaartjes:



De kaartjes :






Dit was het voor vandaag. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes,Brenda

19 opmerkingen:

Oeneke zei

Wauw! Brenda, een prachtig geheel geworden zo

Els zei

Dit is prachtig mooi koffertje en de kaartjes vind ik ook zo mooi. super kleurtjes ook.
Groetjes Els

Kitty zei

Wat leuk! En een goed idee ook!

Maudy zei

Wat een leuk idee en wat mooi geworden stuk voor stuk

Anneke. zei

Je hebt zeker goed je best gedaan. Ziet er prachtig uit. Heb mij voor zondag opgeven en hopelijk kan ik. Het hangt een beetje aan een zijden draadje.
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Een superleuk koffertje en schitterende kaarten!

M@rjan zei

Nou zeg, jij bent zeker druk bezig geweest! Heel mooi geworden, ook de kaartjes. Echt een prachtig geheel!

Groetjes, Marjan

Boukje zei

Mooi geworden, de kleuren zijn inderdaad iets anders dan in het echt. Leuk om te zien hoe je bezig was! Wat heb je nog veel kaarten gemaakt, de meeste heb ik gezien, ze passen er mooi bij!
Groetjes Boukje.

marian zei

Echt heel leuk zo'n koffertje met kaartjes, ziet er allemaal heel mooi uit.

Groetjes Marian

Lenet zei

Prachtig! mooie kaarten er ook bij!

Ellen zei

Wat een leuk project zeg!! En wat gaaf dat je al zoveel kaartjes erbij hebt! Top!

gewoon gezellig ♥ zei

Wow, wat mooi!!
En wat handig!!
(maar wat een werk hee...pfff)
Zul jij trots zijn!!
Groetjes Hilde

mariska zei

Jeetje wat mooi geworden!! En wat veel kaartjes er al in!

Agnes zei

Heel mooi Brenda zowel de doos als de kaartjes.
Ik baal echt dat ik er niet bij was gister .
Groetjes,Agnes

hilde janbroers zei

kijk eens op mijn blog...;-)

Lean zei

Gaaf zeg en een mooie kaarten ook..
groetjes,Lean

LG zei

This is fantastic

hilde janbroers zei

je kan me mailen; hildestolk @ hotmail.com

Bizzy @ home zei

Mooi koffertje! En ook de kaartjes zijn prachtig!
Groetjes Renny