woensdag 11 mei 2011

kaartje voor Moederdag

Dit kaartje heb ik gemaakt op (Inter)National Scrapbooking Day afgelopen zaterdag,n.a.v. inspiratie op het SNN forum.






Andere kaartjes die ik gemaakt heb afgelopen zaterdag, óók n.a.v. inspiratie op het SNN forum:








De laatste foto is laat op de avond nog genomen,dus beetje aparte kleuren helaas.

Dit was het voor dit moment. Heb een paar zeer drukke en vermoeiende dagen achter de rug dus ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken ;) Morgen is er weer een dag en hopelijk kan ik weer even lekker aan de freubel!
Groetjes,Brenda

6 opmerkingen:

Oeneke zei

Een mooie serie Brenda, lekker frisse kleurtjes

xxx Myra xxx zei

wat een lieffies !!!

Jacquelien zei

Geweldig mooie kaarten Brenda. De moederdagkaart is heel erg mooi!!

Annemarie zei

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt.

Anneke. zei

Wat een prachtige creaties, Brenda. Je moederdag kaart is een topper! Hij is schitterend.
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Jij bent heerlijk creatief bezig geweest :-)
Erg mooi!
Groetjes, Sandra