dinsdag 24 mei 2011

Kijk eens wat de postbode bracht vanmiddag??

Het RAKje van Hilde stond in de deuropening van de schuur vanmiddag! Was de postbode zeker net geweest toen ik naar school was om de kids te halen. Anyway, ik ben er helemaal blij mee!!! Dankjewel Hilde!! Ik zal even een foto laten zien van wat er in de pizzadoos zat :


Hoe gaaf is dit???!! Er zit echt zo ontzettend veel in! Wauw!Mijn dochter zat erbij toen ik het openmaakte en zei dat ze heel graag eens een LO met mij wilde maken met dit papier. Lieffff :-)

Nou, ik zal de kids even in de tobbe zetten ;-)
Leuk dat je langskwam hier!

Groetjes,Brenda

3 opmerkingen:

Oeneke zei

Dat is geen rakje meer! Dat mag je gerust een RAK noemen. veel plezier ermee

Sandra1968 zei

Wauw, wat leuk!
Veel plezier ermee :-)

Monique zei

LEUK!!!! Gefeliciteerd!!!! en veel plezier!