vrijdag 27 mei 2011

" Little bitty" - Scrap it with a song

Voor de uitdaging van SIWAS was er deze keer een liedje van Alan Jackson "Little bitty". Ik kon er eerst niet zoveel bijzonders mee bedenken,maar toen bedacht ik me dat ik nog een foto had van een ieniemini (little bitty) kikkertje op de hand van Tristan. Dus, die heb ik gebruikt en zie hieronder het resultaat:



En nog een paar close-ups:










Gebruikte materialen: cardstock, dessinpapier van SEI, My Mind's Eye, journaling card van Bo Bunny, letters van Prima Marketing en mini alphas van Adornit, rub-ons van October Afternoon, nietjes en een metalen fotoframe-pje en tenslotte nog wat jutetouw en inkt.

Als je op de foto klikt kun je m groter bekijken ;-)

Groetjes en alvast een goed weekend gewenst!!

Brenda

16 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Ik vind dit een geweldige mooie LO! En ook een hele leuke foto :-)
Groetjes, Sandra

Lean zei

gaaaf mooie kleurtjes ook en een super idee om die foto te gebruiken.
fijn weekend groetjes,lean

Klaske zei

superLO Brenda, prachtig met al die kleine details erin, qua ponsrandjes enzo... gave foto!

Charlotte zei

Oh wat is 'ie gaaf Brenda!!! Ik vind dat witte randje op de foto ook zo leuk... is dat een rub-on?

Groetjes,
Charlotte

Boukje zei

Mooi die cirkel om het kikkertje heen, wat een kleintje zeg! Mooie LO en mooi handschrift heb je!
Ook een goed weekend!
Groetjes Boukje.

Kristine og Elisabeth zei

georgeous! Love it!

hilde janbroers zei

hele leuke layout!!

Anneke. zei

Prachtig LO. Het is inderdaad een inimini kikkertje. Leuke foto.
Groetjes Anneke.

marjon zei

Haha, hij is geweldig. Past echt perfect die song!

Tinklestar zei

Wat een leuke LO!!! Origineel onderwerp!!!!

Ellen zei

Wat een geweldige lo!! Erg leuke details!

Kitty zei

Hij is geweldig! Da bedeltje maakt het helemaal af!

Lenet zei

Super LO ik heb nog nooit zo'n klein kikkertje gezien..

Ria zei

Wat heb je dat goed gedaan, de tekst past heel goed bij de foto !!Je hebt er iets moois van gemaakt !
leuk als kinderen zo enthousiast met de natuur bezig zijn!!

groetjes Ria S.

Monique zei

Wat een schattige layout!! Zo leuk, als de kinderen klein zijn vinden ze beestje leuk en als ze groter zijn vinden ze beestjes eng! tenminste, mijn kinderen! :-)

Connie zei

wauw, wat is ie mooi geworden Brenda. Heerlijk fris!