donderdag 12 mei 2011

Mijn LOtjes van (Inter-)National Scrapbooking Day

Afgelopen zaterdag heb ik niet alleen kaartjes gemaakt, ook nog 2 LOtjes. Ook weer nav inspiratie op het SNN-forum.








En deze:







Op beide layouts staat mijn jongste zoon: de bovenste foto is genomen op zijn 5e verjaardag en de onderste foto's zijn genomen op zijn eerste verjaardag.

Als je op de foto's klikt kun je ze groter bekijken ;)

Gezellig dat je even kwam kijken hier! Dit was t voor nu, ik ga nu even lekker aan de freubel!!

Fijne dag en de groetjes,
Brenda

10 opmerkingen:

marga zei

Wat een supergave layouts!!!!!!!!
En wat een bel zeg!!!!

Oeneke zei

Ze zijn geweldig Brenda! De onderste had ik al op SNN gezien Prachtig

Ellen zei

Ik vind ze beide ontzettend mooi!! Had ze beide al gezien, maar zeg het hier ook nog een keer...Vind het zo leuk dat ze zo verschillend zijn!

M@rjan zei

Allebei erg mooie Lo's, Brenda! Heel verschillend, dat heb ik ook vaak, strakke layouts en dan weer vintage.:)

Groetjes, Marjan

Connie zei

wauw, erg mooi, heel verschillend.
Vind de bellenblaaslo helemáál geweldig! Heerlijk frisse uitstraling.

Annemieke zei

Allebei heel erg gaaf!! De eerste is een leuk onderwerp om te scrappen! en de foto's zijn ook super!
Groetjes, Annemieke

Lene zei

Beautiful layouts!!!

Have a nice day!

Kitty zei

Ze zijn heel verschillend en allebei suberleuk! :)

M@rjan zei

Ook deze had ik al gezien en ik zie graag nog eens, want je hebt zulke mooie LO's gemaakt! petje af, hoor! Inderdaad allebei anders!

Groetjes, Marjan

Els zei

Ik vind ze beide geweldig mooi. Super!
Groetjes Els