vrijdag 13 mei 2011

My girl

Nou, dat was me ook wat. Alles wat ik gisteren gepost had is verdwenen! Nou ja, ik zal de LO die ik voor CFY had gemaakt er nog weer een keertje op zetten. Hieronder dan nogmaals de sketch ter inspiratie (je kon kiezen voor een kaart of een LO) :

En dit heb ik er van gemaakt:


En nog een paar close-ups:















Voor deze LO heb ik papier gebruikt van Riddersholm (Bello Pastello). Verder nog wat cardstock,  roze organzalint, hartpareltjes, wit vloeipapier uit een schoenendoos, ponsen van Martha Stewart, inkt voor de randjes en nog glossgel voor de "dauwdrupeltjes" op de roos ;) De kleine meid op de LO is mijn dochter, op deze foto 11 maanden oud. (ze wordt 10 jaar deze zomer!)

Als je op de foto's klikt kun je ze groter bekijken :)

Bedankt voor je bezoekje en alvast een fijn weekend!

Groetjes,Brenda


25 opmerkingen:

Romy zei

Oh wauw, wat een prachtige romantische layout! Dat organza met pareltjes langs de randen is echt heel mooi!

Annemarie zei

Wauw Brenda super mooi!!!!

Marielle zei

Wauw heel mooie layout super, vind die vlinders eromheen zo prachtig
Liefs marielle

Berdien zei

Heel mooi !!! Wat prachtig dat je alles in het wit gehouden hebt met heel licht roze als ik het goed zie ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Oeneke zei

Wat een super LO met een prachtige , schattige foto

sylvana zei

errug leuk gemaakt

Jetty zei

wauw wat issie mooi geworden.

M@rjan zei

Ook mijn reactie op jouw mooie bijdrage aan CFY was weg... dus hier nog maar eens. Ik vind je LO prachtig en als je de moeite neemt hem te vergroten... zulke mooie details! Fijn dat je meedoet!

Groetjes, Marjan

sylvana zei

Erg leuk geworden

Oeneke zei

Hij is nog steeds prachtig Brenda! Balen hè dat alles weg is

Lean zei

Heel mooi lootje heb je weer gemaakt hihihi zelfs het vloeipapier staat super gaaf.Blogs is een beetje een rommeltje momenteel..

Sandra1968 zei

Wauw, wat een geweldig mooie LO! Heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Cora zei

Heel erg mooi geworden!

Elly-My Everyday Things zei

Ohhh... wat is deze lieffff!!!!! Ik vind 'em helemaal geweldig! Zo mooi in die hele zachte tintjes, super gedaan! Leuk dat je weer mee hebt gedaan!
Groetjes Elly

Monique/bloem zei

Ja raar he, ik zag hem staan bij CFY maar kon niet doorklikken! Gelukkig nu weer wel, wat een prachtige layouts zeg!! Zo lief, erg leuk dat je een LO hebt gemaakt! Bedankt voor je deelname!

Marielle zei

Wat een prachtige layout, had al eerder een berichtje geplaatst maar die is weg dus doe ik het even opnieuw...
Ik vind hem supermooi met dat roze en die vlindertje heel lief.....
Liefs Marielle

Kitty zei

Wat een superlieve layout, die parelhartjes zijn prachtig!

loes de groot zei

ik vind het een heel mooi lootje en gelukkig hebben alle bloggers er last van gehad : )

Els zei

Schitterend deze Lo en wat schattige foto ook.
Leuk met die vlinders erbij. Groetjes Els

Brenda Roggeveen zei

Gave LO is het geworden! Romantisch en lief...

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Prachtige vlinders. En wat een lieve kleuren heb je gebruikt..

Annemieke zei

Super mooi!!! Leuk die vlindertjes!!
Groetjes, Annemieke

Agnes zei

Heel mooi en super lief ! Dit is er ééntje om op te hangen.
Groetjes, Agnes

Jann-Will zei

Zo lief ziet dat er uit!!

LG zei

very elegant!