dinsdag 14 juni 2011

Birthday wishes

Ik kwam tijdens het bloggen terecht op de challengeblog van CAS-ual Fridays. Leek me wel een uitdaging :) Je moest nl een clean & simple kaart maken met "3 op een rij" uit het lijstje. (zie hieronder)



Ik heb gekozen voor "emboss, felt , twine"



Foto's maken met een ondergaande zon is ook niet echt top. Maar goed, je kunt zien dat ik heb geƫmbosst, een vilten hartje en wit/aqua twine heb gebruikt en tenslotte een ieniemini tagje.Het kaartje heb ik met de twine "ingepakt " als een kadootje.

Het was leuk om eens clean&simple te scrappen : )

Bedankt voor het langskomen!

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Oeneke zei

Idd clean & simple, maar wel heel leuk

Patrice zei

I like the embossing!

marian zei

Het simple maakt he zo leuk.
Groetjes Marian

M@rjan zei

Clean and simple is vaak heel erg mooi!
Leuk die challenge, ik ken het bingokaart principe wel. Succes!

Groetjes, Marjan

Monique zei

Leuke kaart en inderdaad heerlijk recht toe recht aan!! Gefeliciteerd trouwens met het winnen van de RAK bij de Dutch Dares!! Als je een emailadres zoekt kan je naar mij mailen:
mliedtke @ xs4all.nl ... maar dan zonder de spaties :-)
Groetjes,
Monique

Anneke. zei

Het mag dan simple en clean zijn, maar wel erg leuk.
Groetjes Anneke.

Brenda zei

Eenvoudig....maar ZO mooi!!
Erg leuk, Brenda!!
Fijne avond en lieve groetjes,
Brenda

Nadine zei

Zeker een uitdaging, maar wel gelukt, hoor!

hilde janbroers zei

heel mooi clean en simple kaartje!! succes met de challenge!

Karolyn at Paper Therapy zei

Delicious embossing! It looks like a gift wrapped package!! Thanks so much for playing with us at CAS-ual Fridays! Hope you'll join us again and share more of your beautiful work!

Julie Day zei

Love the soft colors you used and the design makes it look like a wrapped package, love it :) Thanks for playing this week at CAS-ual Fridays!

Els zei

Ik vind hem prachtig mooi door zijn eenvoud.
Groetjes Els

Jaclyn Miller zei

Cute - I like how it looks like a package and the embossing is perfect. Thanks so much for playing along at CAS-ual Fridays.

Laura Davis zei

Very pretty!
Thanks for playing at CAS-ual Fridays!
Laura

Jetty zei

leuk Brenda.