dinsdag 14 juni 2011

Get Well ~ CFY # 15

Op de valreep nog een kaartje voor de challenge op CFY . Deze keer was de opdracht om een kaartje te maken in een andere vorm dan de standaard vierkante, rechthoekige of ronde kaart. Onderstaande kaart diende ter inspiratie. Wat een schitterende kaart hè?




 Ik heb er een appeltje van gemaakt,iets totaal anders dan bovenstaande kaart. Had ooit ergens op het www een appeltje gezien als kaart en vond dit erg leuk als beterschapskaartje. Onder het mom van "An apple a day, keeps the doctor away!"



En eentje van dichtbij:


Gebruikte materialen: cardstock, papier van SEI, Sassafras en nog een waar ik geen naam meer van weet, groen/wit touwtje van Ingrid Danvers , zo ook het kleine labeltje, verder nog kraaltjes en knoopje, roosje van Prima Marketing, rood en groen bloemetje weet ik niet meer, grote scallop pons.

Gezellig dat je weer even kwam kijken op mijn blog!! Ik vind het altijd super om al jullie lieve berichtjes te lezen bij al mijn creaties. Ontzettend bedankt iedereen!

Groetjes en fijne dag verder,

Brenda

18 opmerkingen:

Oeneke zei

Lekker fris kaartje met een heel leuk model

M@rjan zei

Wat een schatje, erg leuke kaart! Leuk dat je nog even tijd had!

Groetjes, Marjan

Berdien zei

Oooh wat een leuk kaartje !!! Heel origineel ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

hilde janbroers zei

oh wat gaaf!!!

marian zei

Hij is echt heel gaaf, en dan die hap eruit Super.
Groetjes Marian

Annemieke zei

Wat is deze toch super!! Ben er echt helemaal weg van! Super gedaan!
Groetjes,Annemieke

Cornelie zei

Bedankt voor je leuke reactie op m'n blog! Maar wat heb jij een geweldig appeltje gemaakt!! Vind h'm echt zó leuk!! Heb deze week al meer appeltjes op weer een hele andere manier gezien, maar wel allemaal leuk! Wie weet komen we elkaar weer eens tegen! Gezellig! Groetjes Cornelie

José zei

Ik vind het een onwijs leuke kaart! Wat een idee zeg en die hap er uit! Helemaal top!
Groetjes, Jose

Anneke. zei

Erg leuk om deze uitwerking aan je kaart te geven, Brenda! Je kaart is prachtig!
Groetjes Anneke.

Elly-My Everyday Things zei

Woehahaha... wat geweldig met die hap er uit!!!!
Nou als je van zo'n kaartje niet beter wordt, dan weet ik het niet meer! Ik vind 'em supergaaf!!!!
Groetjes Elly

Marielle zei

Wat een superleuk kaartje en hoe toepasselijk voor een beterschapskaartje echt een superleuk idee
Liefs marielle

Jetty zei

He ik las net dat je gewonnen hebt. Leuk hoor, gefeliciteerd.

Monique/bloem zei

Ik vind dit echt een superleuk kaartje! Dit idee ga ik zeker onthouden!! Bedankt voor je deelname en veel shopplezier met je bon!

Boukje zei

Wow, wat een mooie! Gefeliciteerd met je bon!
Groetjes Boukje.

Crea Astrid zei

Ik vind je appel erg mooi gewroden. Ik zag dat je er een prijs mee gewonnen had. Gefeliciteerd hoor.

Groetjes Astrid.

Wiebine zei

Wauw, echt een superleuk kaartje zeg !!
groetjes,
Wiebine

Els zei

Geweldig leuk gemaakt.
Groetjes Els

Brenda Roggeveen zei

Heeeeeeel gave kaart! Zo'n leuk idee, met die hap uit de appel. En dan natuurlijk dat schattige appel-PP en het touwtje... Super!