vrijdag 10 juni 2011

"Grace"

Vandaag eindelijk de LO afgemaakt voor de schetsuitdaging op het Dutch Dares blog . Ik had m al een tijdje in onderdelen op mijn buro liggen,maar vandaag dan toch klaar gekregen.Op de foto's zie je mijn kinderen met ons allerliefste & schattigste veulentje Grace. Hieronder de sketch:



En dit is mijn uitwerking er van: (klikken =groter)




En een paar close-ups:



Met de eerste letter van elke regel krijg je weer de naam Grace:








Gebruikte materialen: cardstock, papier van October Afternoon, bloemtjes van Prima Marketing, houten letters uit een heel klein winkeltje in Osaka/Japan, bloemetjeskant en dunne kant óók, inkt voor de randjes (vintage photo) ,randpons (Doily Lace) van Martha Stewart,witte gelpen voor de journaling.

Gezellig dat je even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes en fijn weekend,
Brenda

13 opmerkingen:

Monique zei

Wat een leuke layout Brenda! en die letters, wat gaaf zijn die! ... ben je in Japan geweest?! Super!! en wat een schattig veulentje!! Hartstikke bedankt dat je hebt mee gedaan!

Ellen zei

Wat een mooie lo Brenda! Die letters zijn gaaf zeg!

Anneke. zei

Prachtig LO , Brenda! Wat een lief veulentje en wat heeft ze een mooie naam.
Groetjes Anneke.

angelica zei

prachtige combinatie van details foto's en papier past er helemaal bij

Oeneke zei

Prachtige LO geworden, veel te zien en mooie foto's

Lida zei

Wat is dat een prachtig layout
die je heb gemaakt mooie foto,s zijn dat
ik woord gelijk je volger

Astrid zei

Wat een mooie romantisch LO! Leuk dat je hebt meegedaan!

Jetty zei

wat is die gaaf geworden

Klaske zei

echt een superLO!

M@rjan zei

Hij is gaaf!! Wat schattig, dat veulentje!

Groetjes, Marjan

marsha. zei

Wat lief!!! En wat een mooie lay-out heb je ervan gemaakt! Bedankt voor het meedoen!!!

Petra van Osch zei

Wat leuk om zo'n prachtige layout met mijn Dutch Dares schets te zien. Het achtergrond papier is 1 van mijn favorieten maar heb zelf voornamelijk de andere kant gebruikt... dat krijg je met jongens in huis ;)
De foto's zijn vertederend en de details schitterend.

Petra van Osch zei

Nogmaals bedankt!
http://petravanosch.blogspot.com/