maandag 13 juni 2011

Kusje

Voor de uitdaging op het blog van Scrapdelight heb ik vanochtend een LO afgemaakt. Je kreeg onderstaande sketch  als inspiratie:



Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid &dit is mijn lootje geworden; op de foto zie je mijn zoon Tristan :




De tekst die ik rondom heb geschreven heb ik ooit eens ergens op het www gevonden:

All through the night the happy sheep
Lie in the meadow grass asleep.
Their wool keeps out the frost and rain
Until the sun comes out again.
They have no buttons to undo
No hair to brush like me and you.
And with the light they lift their heads
To find their breakfast on their beds.
Or rise and walk about and eat
The carpet underneath their feet.

Nog een paar close-ups:








Gebruikte materialen: Papier van October Afternoon en Imaginisce, (journaling)stickertjes ook van O.A., kant, bloemen ,knoopjes,jutetouw,bloemenponsjes, randpons &vlinderpons van Martha Stewart,inkt voor de randjes, witte &bruine gelpen,foamletters ooit ergens "op de route " gekocht.

Als je op de foto's klikt kun je ze groter bekijken.

Gezellig dat je weer even kwam kijken op mijn blog!
Fijne dag en de groetjes,
Brenda

17 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wat een geweldige layout!!!

Klaske zei

gave LO Brenda! super...

Oeneke zei

Wat een prachtige LO. Een echte Brenda

Connie zei

wat een ontzettend mooie lo heb je ervan gemaakt. Die kleuren passen zo goed bijelkaar en alle embellies komen goed tot hun recht!

Wiebine zei

Wat een prachtige layout zeg en mooi papier heb je gebruikt, leuke foto ook van je zoon,
groetjes,
Wiebine

marian zei

Wat een leuke foto.Het is een mooie LO geworden.
De tekst rondom is ook een leuk idee.
Groetjes Marian

Johanna zei

Heel schattig en leuke details! De kleurencombi vind ik ook heel mooi!

Groetjes, Johanna

Boukje zei

Prachtig, mooie kleurencombinatie en lief geheel!
Groetjes Boukje.

Jetty zei

wat een geweldige lo van een superleuke foto.

Ria zei

wat een lieve foto op een ontzettend mooie Lo !!

groetjes Ria S.

marga zei

Woooh, wat een mooie layout...........
De chevy is inderdaad van ons. Het is een pick-up uit 1953, maar die rijdt nog niet hoor. Is echt helemaal uit elkaar geweest....

groetjes Marga

Cora Hoekstra zei

Brenda, wat een mooi moment om vast te leggen, en dan ook nog zo`n prachtige layout erom heen. Toppie.

Romy zei

Wat een super layout! De foto is op zich al heel mooi en je hebt hem ook prachtig gescrapt. Mooie tekst ook trouwens!

Margie zei

Oooh, da's echt lief...!!!!

M@rjan zei

ERG mooie LO, Brenda, wat een lieve tekst en ook de tagjes erbij maken het een blijvende herinnering. Prachtig bloemenhoekje en mooi papier!

Groetjes, Marjan

Elly-My Everyday Things zei

Ahhh... wat een lieve foto!!! En gescrapt in één van m'n favo kleurencombi's! Echt een supergaaf lootje, leuk ook die tekst rondom.
Groetjes Elly

celia zei

Heel mooi gedaan, mooi die tekst!