vrijdag 3 juni 2011

Liefs ~ Weekend Challenge #2

De laatste uitdaging van de 3 bij Ingrid Danvers. Deze was met een kaartsketch:



En dit is mijn kaartje geworden(klikken = groter):



En een paar close-ups:






Gebruikte materialen: cardstock, dessinpapier van October Afternoon, letterstickertjes óók van October Afternoon, bloemetjes van Prima Marketing, hartjeskraaltjes, kant, randpons Doily Lace van Martha Stewart, inkt voor de randjes ( vintage photo)

Dit was het weer voor nu. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog!

Fijne dag en de groetjes,
Brenda

15 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een beauty weer Brenda! :)

Ellen zei

Vind het een heel leuk kaartje! DIe hartjeskraaltjes zijn wel heel leuk zeg!

Oeneke zei

Wat een romantisch kaartje

Boukje zei

Wat een mooie, mooie kleurtjes en leuk die hartjes!
Groetjes Boukje.

xxx Myra xxx zei

wat mooi kaartje!!

Connie zei

schitterend kaartje! Zie nu pas die leuke hartjes. Mooi hoor.
Het papier is ook prachtig!

Jetty zei

hij is weer prachtig Brenda.

Frences zei

Wat een prachtig kaartje, helemaal mijn smaak en stijl; mooi!

Groetjes Frences

Cora Hoekstra zei

Wat issie leuk, ik denk dat we gelijktijdig met dezelfde lijn hebben zitten knutselen.
Het blijft mijn OA favoriete lijn.
Ik moet/wil alleen de monochomatic nog doen

M@rjan zei

Schitterende uitwerking van de schets, Brenda!

Groetjes, Marjan

Anneke. zei

Prachtige kaart, Brenda. Je hebt de sketch er heel mooi in verwerkt. Een topper!
Groetjes Anneke.

Ingrid Danvers zei

Een beetje late reactie, maar ik was een lang weekend weg. Deze kaart is echt super. Leuk met die roosjes! OA is en blijft m'n favoriet! Bedankt voor het meedoen!

ghanya zei

Wat een lief kaartje!

Groetjes
Ghanya

Kitty zei

Wat een schatje!

Margriet zei

Wauw, wat een mooie kaart. Enne....gefeliciteerd met je prijs hè.

Groetjes,
Margriet