maandag 27 juni 2011

A new place...

Voor de sketchuitdaging op CFY heb ik een kaartje gemaakt voor mijn oom en diens vriendin. Ze hebben na járen van varen (wereldreis per zeiljacht) een huis gekocht op het vasteland. Het papier van Webster's Pages leende zich perfect voor dit thema.

De sketch:



Voor mijn kaartje heb ik de sketch op z'n kop gebruikt en het kaartje zelf een rechtopstaand gemaakt(anders paste de vuurtoren er niet op ;)  ) Is dit nog te volgen?




Ik heb in plaats van de vouwlijn een stukje touw gebruikt, zodat je het zeil/bootje kan omklappen:




En een paar close-ups:






Gebruikt materialen: Papier van Webster's Pages, kant, jutetouw, minilabeltje, minialpha's(Cosmo C.)inkt voor de randjes (vintage photo van Tim H.)

Dit was het weer. Erg leuk dat je even langskwam op mijn blog :)

Fijne zonnige dag gewenst!!
Groetjes,Brenda

21 opmerkingen:

Cornelie zei

Haha, ik heb ook al zo lopen husselen met de schets!
Je kaart is leuk geworden en superorigineel!!!
Groetjes Cornelie

Jacquelien zei

Wat een super mooie kaart, ook gezien hun passie voor zeilen. Prachtig!!

Jolanda Cuper zei

Hallo Brenda,
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
Heb jou blog bekeken maar wat maak jij prachtige en originele dingen! Ben meteen volger geworden!
Groetjes Jolanda.

Elly-My Everyday Things zei

Jááá dit is toch helemaal geweldig!!! Hoe toepasselijk wil je het hebben! Super kaartje!
Groetjes Elly

Annemieke zei

Heel erg gaaf!! Vind het bootje wat je om kan vouwen helemaal super!
Groetjes, Annemieke

Gerdine zei

Dat zeilbootje is helemaal leuk!

Elly zei

Goh,wat leuk,mooie afbeelding en het varende bootje maakt het helemaal af!

Groetjes Elly

Els zei

Maar wat is deze kaart weer leuk Brenda.
Super leuk met de vuurtoren erop.

Colinda zei

Leuk dat je de schets op een andere manier hebt gebruikt. Het boekje van een vorige blogpost vind ik ook erg leuk.

Groetjes Colinda

M@rjan zei

Leuke en erg originele uitwerking, Brenda! Mooie kaart, meid!

Groetjes, Marjan

Wilma zei

Erg leuk kaartje!!

Lean zei

Heel gaaf kaartje enuhhh top papier he!

Monique/bloem zei

Echt ontzettend leuk en origineel! Leuk idee om het zeilbootje te kunnen omvouwen. Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

xxx Myra xxx zei

wat een prachtig kaartje!!!!

Boukje zei

Mooi kaartje, wat leuk bedacht dat zeil!
Groetjes Boukje.

gewoon gezellig ♥ zei

wat leuk Brenda, echt een super kaartje!! Weet zeker dat je oom en tante het geweldig vinden...ik kan me in ieder geval niets anders voorstellen ;-))
Groetjes Hilde

Anneke. zei

Ja, het is nog te volgen, hoor ;lol)). Prachtige kaart!
Groetjes Anneke.

Oeneke zei

Wauw Brenda hij is weer super mooi

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi weer en wat leuk met dat flapje.

ghanya zei

Hoi

Bedankt voor je leuke reactie.
Echt volgen doe ik met je uitleg van de CFY niet meer :) maar ik vind je kaartje echt SUPER. En dat is het belangrijkste he!
Mooi werk!

Groetjes
Ghanya

Klaske zei

whohoo... mooi zeg!!! Daar zullen ze blij mee zijn!