maandag 20 juni 2011

Slider Card Album

Op de SNN-forumdag afgelopen zaterdag kon je een workshop doen: een uitschuifbaar minialbum. Het was nog best een flinke klus om het hele album te maken. Ondanks aardig wat gebep heb ik toch ook nog wat  gescrapt ; ) Hieronder een paar foto's van mijn album. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik er nog meer tekst aan toe zal voegen of het gewoon zo te laten. Daar denk ik nog even over na. Op de foto's zie je mijn kids en m'n hubbie : )


En de binnenkant:








De binnenkant opengevouwen:


 En nu met de tags uitgeschoven:








Gebruikte materialen: kraftpapier, stof voor de omslag, dessinpapier van Basic Grey, Pink Paislee, vellum van Webster's Pages (uit de mega-RAK van Hilde laatst),kant, gehaakte bloem uit Japan, knoop uit mijn moeders voorraad, kreukellint, inkt (vintage photo van Tim H) randponsen van Martha Stewart,tekst-stickers (1 van 7Gypsies,andere geen idee).

Dit was het weer voor nu. Erg leuk dat je weer even kwam kijken hier!!
Groetjes en fijne avond verder,

Brenda

24 opmerkingen:

Connie zei

Hij is schitterend geworden Brenda! Heel mooi dat roze bij dat kraft. Ook een superleuk thema!!

Wiebine zei

Prachtig boekje heb je gemaakt Brenda ! ook een heel leuk thema zo !
groetjes,
Wiebine

Wendy zei

Wat een prachtig mini album

Groetjes Wendy

Ellen zei

Die van jou is mooi Brenda!! Leuk gedaan met die grotere foto's!

Oeneke zei

Wauw, mooi geworden Brenda. Dat kant en gehaakte? rondje vind ik helemaal super

Boukje zei

Prachtig geworden, wat kun je zo veel foto's kwijt! Mooi ook het begin en de buitenkant van je boek!
Groetjes Boukje.

Agnes zei

Heel mooi Brenda.
Heb je die rose doily zelf gehaakt ?
Groetjes, Agnes

Charlotte zei

Wauw wat is 'ie gaaf geworden Brenda! En ik zie dat er niemand meer 'onthoofd' wordt... ;)

Groetjes,
Charlotte

Els zei

Geweldig wat een mooi album heb je ervan gemaakt. De voorkant vind ik ook heel mooi met de roze doily. Groetjes Els

Cornelie zei

Tof idee, tof boekje, tof gemaakt!!
Groetjes Cornelie

Annemarie zei

Ziet er super uit!!! MOOI!

Facts and Fairytales zei

Supermooi geworden Brenda!!

groetjes
Brigitta

Elly zei

Wat een mooie album en wat kunnen daar een foto's in!
Erg mooie kleuren combinatie!
Ik ben je 56 volger geworden,als queen_ellebel!

Groetjes Elly

marianne zei

super mooi boekje geworden

groetjes Marianne

Jacquelien zei

Jouw boekje is ook al zo geweldig geworden! De volgende keer moeten we echt ook ff kletsen hoor, nu twee keer elkaar gezien maar nog niet gekletst(tis schandalig ;))

Anette zei

leuk geworden Brenda! En wat knap dat je hem ook al afhebt......ik moet nog beginnen....

Romy zei

Ooh, het is prachtig! Heel gaaf ontwerp ook!

Margriet zei

Wat een mooi boekje zeg en wat een boel foto's kun je er in kwijt. Erg leuk geworden!

Groetjes,
Margriet

Gerdine zei

Dit ziet er heel mooi uit zeg! Complimenten hoor!

hilde janbroers zei

super gaaf!!! echt heel mooi gemaakt.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Brenda.

Liefs Riet.

gewoon gezellig ♥ zei

Wow!!! Daar mag je heel trots op zijn, wat mooi!! Geniet ervan!!
Groetjes Hilde

Lenet zei

oeoeoe die is ook mooi geworden zeg!

Elly-My Everyday Things zei

Wauw, wat een supergaaf album!!!! En zo leuk dat je er zoveel foto's in kwijt kunt! Vind ook de stoffen omslag helemaal top.
Gezellig zo'n dagje!
groetjes Elly