zaterdag 11 juni 2011

Spiegelbeeld

Voor een uitdaging op het SNN-forum kregen we ter inspiratie een lied van Nick en Simon . Ik heb er heel lang over na moeten denken maar uiteindelijk heb ik met het woord "spiegelbeeld" deze LO gemaakt. Ik heb hiervoor 2 foto's gebruikt; de rechter foto is mijn man op 7 jarige leeftijd en de linker is mijn zoontje op dezelfde leeftijd. Die foto heb ik in zwart/wit én spiegelbeeld afgedrukt, zodat het ook een beetje een "echt" spiegelbeeld lijkt. Ik heb er een beetje een shabby/ vintage-achtige LO van gemaakt:



En nog een paar close-ups:









Gebruikte materialen: Dessin papier van SEI, Tilda,Pink Paislee, Collage Press, kant, bloemen (weet geen merk meer) blauw organzalint/kant, jutetouw, bedeltje, speld, knoop uit mijn moeders voorraad, randpons van Martha Stewart,letters van Kruidvat, inkt voor de randjes (Vintage Photo)

Bedankt voor het langskomen hier en een fijn weekend gewenst!

Groetjes,Brenda

9 opmerkingen:

Oeneke zei

Hij is ECHT supermooi

M@rjan zei

Ik ben er weg van! Knappe uitvoering van een best lastige challenge!

Lean zei

gaaaf gemaakt zeg mooie kleuren heb je ook gebruikt en een top idee ook van je .
fijn weekend groetjes,Lean

Agnes zei

Heel erg mooi Brenda !
Denk dat ik dat ideetje van de geponste randjes even van je ga "lenen".
Groetjes,

Carolina zei

tjee, ik zit jouw dingen te bekijken....
wat mooi allemaal,ik hou ook wel van dat stijltje alleen lukt het mij nog niet allemaal zo mooi als bij jou!

Lenet zei

Super zeg!! Wat lijken ze op elkaar..

loes de groot zei

ik vind het echteen super gaaf lootje en de foto's toppie!

marian zei

Wat ziet dit er mooi uit.
Mooie details en kleuren.
Groetjes Marian

gewoon gezellig ♥ zei

Heel erg mooi gemaakt, wow!!
En wat mooi bedacht zo Spiegelbeeld, super!!

Groetjes Hilde