vrijdag 17 juni 2011

zonder titel

Met de sketch van Scrapdelight heb ik vandaag een kaartje gemaakt. Vanochtend begonnen bij Connie en vanmiddag thuis eventjes afgemaakt. Ik heb er nog geen tekst op gedaan, dat kan ik later doen als ik weet wat de gelegenheid is ; ) Dit was de sketch:


En hier is mijn kaartje:






Wat heb ik gebruikt? Cardstock, dessinpapier van My Mind's Eye, jutetouw, randpons van Martha Stewart, bloemenpons(grote en een kleine), inkt voor de randjes (Tim H: vintage photo)

Wat leuk dat je weer even kwam kijken op mijn blog!

Morgen heb ik een forumdag van het SNNforum en daar heb ik ontzettend veel zin in!! Gezellig met allemaal scrapverslaafden onder elkaar en tussendoor ook nog wat leuks freubelen : ) Ik ben benieuwd!

Groetjes en een fijn weekend alvast,

Brenda

15 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wat een geweldige kaart!! super papier ook!

Vibeke zei

Hi Brenda:)

I love your card:)

Manon zei

super leuk kaartje!!

marian zei

Een hele leuke kaart.
Groetjes Marian

Els zei

Heel leuk kaartje en de ponsrand vind ik erg leuk. Groetjes Els

Oeneke zei

Hè verdorie! heb ik er weer zo'n zware concurent bij ;). Prachtig kaartje Brenda

Anneke. zei

Wat weer een leuke kaart, Brenda! Mooi papier heb je gebruikt. Veel plezier morgen! Helaas moet ik werken.
Groetjes Anneke.

Gerdine zei

Kwam via via op je blog terecht! En heb al hele mooie dingen gezien! Leuk!! Dit kaartje is ook helemaal super!

Jetty zei

mooi Brenda. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Jopie zei

Erg mooie kaart Brenda en ook je vorige kaart grappig gevonden met die mond. Ik ben volger van je geworden en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.

loes de groot zei

echt een super mooi kaartje : )

Lean zei

gaaf kaartje heb je gemaakt en verslaafde..uhhhh bestaan die ook onder het scrappen..hihihih.
groetjes,lean

Lean zei

o en mijn sniffer staat nu ook bij je volgers hoor ...ik mis veels te veel..snifsnif!

Margriet zei

Wat een leuke kaart Brenda. Eigenlijk heel slim dat je er nog geen tekst op hebt gezet, dan is ie multi-functioneel. Ga ik ook eens doen!

Groetjes,
Margriet

Boukje zei

Mooie kaart, mooie kleurtjes! En het was gezellig op de SNNdag, leuk dat ik weer in je buurt mocht zitten! :)
Groetjes Boukje.