vrijdag 15 juli 2011

Get Well ~ CFY # 19

Weer een kaartje gemaakt met de sketch van CFY . Hieronder eerst de sketch:



En dan hier mijn kaartje: (als je op de foto klikt kun je m groter bekijken)




En een paar close-ups:






Gebruikte materialen: cardstock, dessinpapier van Webster's Pages, kreuklint, mini-label, jutetouw,bloemetjes , plakparles, stukje kant, randpons van Martha Stewart, inkt voor de randjes.

Dit was het weer voor nu. Fijne avond nog en alvast een goed weekend!!

Groetjes,Brenda

15 opmerkingen:

Wies zei

Hallo Brenda,

Bedankt voor je reactie op mijn kaart voor deze challenge. Ik vind jouw uitwerking ook erg mooi. Leuk idee om met geponste randjes het hart te vullen.

Groetjes, Wies

Oeneke zei

Wat een super leuk idee zo met die ponsrandjes, een heel mooi, stijlvol kaartje

José zei

Oooh wat ontzettend leuk met al die randjes! Heel goed idee. Je kaart is prachtig geworden.
Groetjes, Jose

Lean zei

Super gave laagjes kaart heb je weer gemaakt!
groetjes,Lean

M@rjan zei

Aangeklikt heb ik je kaartje, dan zie je pas echt hoe mooi het is!
Fijn dat je weer meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Annemarie zei

Erg mooi gemaakt Brenda, wat orgineel om je hart zo te maken.
Groeten Annemarie

Lenet zei

ooe die is wel heeel mooi zzeg!!

Tinie zei

Deze is ook weer zo mooi!! Heel erg leuk gedaan zo met die randjes in het hart!
groetjes Tinie

Berdien zei

Wow, Brenda hij is super !!! Leuk met al die randjes ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Kitty zei

Wat een lief kaartje!

Monique/bloem zei

Wat is dit leuk zeg!! wat een gaaf effect met die randjes!!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

loes de groot zei

helemaal gaaf zowel je lootje als je kaartje!

Brenda Roggeveen zei

Ontzettend gaaf met al die randjes van de pons op het hart! Zo'n leuk effect!

Dora zei

hoi Brenda, dank je wel voor je reactie. maar wat heb jij een leuke kaart gemaakt. een heel mooi idee voor een randpons om op deze manier te gebruiken.
je kaart viel mij wel op bij die challenge.(:
super gemaakt, die kleurgebruik ook, het past allemaal.
groetjes Dora

Cornelie zei

Heb ik deze kaart nou zomaar gemist?! Vreemd! Ik vind h'm super met al die randjes, leuk bedacht!
Groetjes Cornelie