vrijdag 15 juli 2011

Kaartje en een prijs :)

Vandaag was het zoontje van vrienden van ons jarig, hij werd 2 jaar. Daar moest natuurlijk nog een kaartje voor gemaakt worden:





Gebruikte materialen: cardstock, dessinpapier van Doodlebug Design, wit/aqua twine, organzalint,randpons van Martha Stewart, groene inkt voor het cijfer 2.


Verder had ik een tijdje geleden nog meegedaan aan een challenge op het blog van Ingrid Danvers, Scrapbookmania and More. Daar had ik de verrassingsprijs mee gewonnen en die heb ik inmiddels ontvangen. Heel gaaf allemaal, kijk maar hieronder:


Super toch??Ik had laatst ook al wat dingetjes gekocht bij haar in haar webwinkel. Als je op de link hierboven klikt kom je op haar blog en daar kun je ook de link vinden naar haar webwinkel :)

Nou, dit was het voor vandaag. Leuk dat je weer even kwam kijken op mijn blog!

Fijn weekend! Groetjes,
Brenda

13 opmerkingen:

Jacquelien zei

Wat een supeemooi kaartje Brenda! Hij is helemaal af! En gefeliciteerd met je prijs! Daar ga je vast wel weer iets moois mee maken.

Groetjes!

Els zei

Wow wat een super leuk kaaartje is dit. En het prijsje is ook zo leuk. Veel plezier ermee. Groetjes Els

Cornelie zei

Ik vind je kaartje superlief voor een 2 jarige! Helemaal leuk! Je prijs ook, wat heerlijk zeg!
Groetjes Cornelie

Lean zei

Gaaf kaartje en een mooie prijs ook gefeliciteerd.
groetjes,Lean

José zei

Wat een leuke prijs heb je gewonnen. Prachtige swirl zit er bij.
Je kaart vind ik enig! Ik ben dol op slingers. Leuke kleurencombinatie ook.
Groetjes, Jose

Lenet zei

Wat een prachtig kaartje! En gave prijs joh!! gefeliciteerd

M@rjan zei

Geweldig kaartje, Brenda!! En wat leuk zeg, die verrassings pakketje!

Groetjes, Marjan

Oeneke zei

Prachtig kaartje Brenda en wat een leuke prijs heb je gekregen, lekker met bling bling

Jolanda Cuper zei

Prachtig kaartje!
Groetjes Jolanda.

Ellen zei

Ik vind je kaartje erg leuk!! Dat slingertje blijft leuk staan op een kaartje!
De prijs die je hebt gekregen is ook geweldig zeg!!

Kitty zei

Lief kaartje en wat een leuke prijs heb je gewonnen!

Tinie zei

Fantastisch leuk kaartje, Brenda!! Frisse kleurtjes en leuk die vlaggetjes! En gefeliciteerd met je prijs, die ziet er goed uit!
Groetjes Tinie

Scrapchickies zei

Wat een leuk kaartje! De slinger maakt het helemaal af! Groetjes Joyce