maandag 1 augustus 2011

CFY # 20

Hè, hè, toch nog iets in elkaar kunnen freubelen voor de challenge bij CFY : HOME-DECOR ,Maak of pimp iets ter decoratie in je huis. Nou, ik heb er wel heel lang over na moeten denken,maar uiteindelijk heb ik een houten bakje gepimpt waar ik een paar potjes homemade(door mijn tante,niet door mij ;)ik eet het alleen maar) pruimenjam in heb gezet. Het bakje had ik al heel lang in de vensterbank staan met een mini-album erin van een scrap-dag,(vorig jaar al!!) en ineens wist ik dus wat ik er mee wilde doen.( Excusues voor de matige foto's) . Hier komt ie dan: klik op de foto's om ze groter te bekijken:



En een paar van dichtbij:

















Gebruikte materialen: houten bakje (Action?) papier van Webster's Pages, daar heb ik ook de "jamlabels" uitgeknipt, jute touw, verschillende randjes kant, klein label van October Afternoon, mini knijpertjes, randpons van Martha Stewart voor de papiertjes over de dekseltjes, inkt voor de randjes ( vintage photo van Tim H) en een witte gelpen voor de tekst op het "bord".

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Bedankt voor het langskomen op mijn blog. Laat je een berichtje achter?

Groetjes en fijne avond nog,

Brenda

16 opmerkingen:

Monique/bloem zei

Wat een schatje zeg! Erg leuk, ik vind vooral het lijntje met de kaartjes en knijpertjes zo lief!! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

Oeneke zei

Prachtig Brenda! Alsof het bakje er voor gemaakt is, helemaal in stijl met dat mooie ruitje

M@rjan zei

Nou, ik vind dit helemaal top, hoor! Het ziet er echt geweldig uit, zulke leuke detials, zoals je kaartjes aan het lijntje, de knijpertjes en het mooie kantje!

Groetjes, Marjan

Lenet zei

Ik vind het heel leuk geworden. super om zo je postjes jam neer te zetten.

Cornelie zei

Ik moest er ook al zolang over nadenken! Maar het was het denken waard bij jou, want wat ziet het er leuk uit!! helemaal in stijl! Top!
Je blog is ook lekker in de vakantiestijl!
Groetjes Cornelie

Jolanda Cuper zei

Wow dat ziet er geweldig uit! Prachtig gemaakt heel mooi!
Groetjes Jolanda.

Anneke. zei

Ziet er prachtig uit, Brenda. Een heel leuk project.
Groetjes Anneke.

Agnes zei

Echt supermooi Brenda .
Het gebruikte papier lijkt er voor gemaakt.
Groetjes, Agnes

Anja (scrappie) zei

Wow wat gaaf zeg een heel erg leuk bakje hoor. Leuk dat je hebt meegedaan bij CFY.

Klaske zei

ik vind dit helemaal super Brenda. ben niet zo van de home-deco dingetjes, maar vind dit echt supergaaf zeg.... Precies goed, niet teveel frutsels, maar wel lekker landelijk. Gaaf!

José zei

Ik vind het ontzettend leuk! Het papier past er perfect bij! Te gek! Onwijs leuk ook dat er potjes in staan en dan die tekst "try them all" hahaha. Super gedaan.
Gr. Jose

Lean zei

gaaaf geworden en een heel leuk idee ook!
groetjes,Lean

Tinie zei

Echt leuk gedaan, Branda!! Daar zit je toch met plezier naar te kijken!! Succes met de challenge!
groetjes Tinie

sylvana zei

ziet er geweldig uit

Jacquelien zei

Geweldig! Echt prachtig gemaakt en het ziet er ook nog eens supergezellig uit.

Kitty zei

Super!