donderdag 18 augustus 2011

Gast-designer bij Dutch Dares ( deel 2)

" Make a wish "

Voor mijn 2e opdracht als gast-designer bij Dutch Dares had ik een sketch gekregen. Daar heb ik een LO van mijn dochter mee gemaakt. (met foto's van haar 9e verjaardag) Hieronder de sketch:




En dit is mijn LO geworden: (klik op de foto om m groter te bekijken)






En een paar van dichtbij:




















Gebruikte materialen: papier van October Afternoon en voor het randje aan de boven-en onderkant nog een ander merk maar dat kwam uit mijn restjesbak (dus weet ook geen merk meer), bloemtjes van Prima M en uit een rakje,chipboard letters van American Crafts, zo ook de roze "9" maar die is met "stof",mini-alpha letter, kalenderkaartje van Webster's Pages,parelhartjes en vlinderdingetje(rechts) gekocht bij Kikidoe , lint, stukje witte vitrage wat nog in ons huis hing toen we t net gekocht hadden, parelkoord van de Xenos, randpons van Martha Stewart.

Dit was het voor nu.

 Ik vond het heel gaaf om gast-designer te mogen zijn bij Dutch Dares deze maand!!

Groetjes en een fijne dag iedereen,

Brenda

14 opmerkingen:

stieneke zei

prachtige lo Brenda, mooie kleuren combinatie.
Gr Stieneke.

Els zei

Wow wat een prachtige layout Brenda. Leuke titel en letters en het papier is ook natuurlijk super leuk en heel toepasselijk voor deze schattige foto's

Lean zei

Wauw heel mooi lootje geworden lekker shabby..
groetjes,Lean

Jetty zei

wat een prachtige lo Brenda.

José zei

Wat een mooie foto's van je dochter. Je LO vind ik super! Ik ben dol op slingers. De letters vind ik ook top. Hele gave LO!
Groetjes, JOse

Romy zei

Wauw, je lootje is echt prachtig! Past helemaal bij de meidenfoto's. Prachtige kleurtjes en leuke banners ook!

Monique zei

Wat een onwijs leuke layout Brenda!!! ik wilde al vragen welk papier dat was, is het "gewoon" October Afternoon!! enne, ik zie dat ik naar Xenos moet, dat parelkettinkje vind ik ook zo leuk!! maar alles bijelkaar maakt het zo speciaal! echt geweldig gedaan!!!

Jolanda Cuper zei

Helemaal toppie super mooie LO!
Echt geweldig!
Groetjes Jolanda.

Anneke. zei

Prachtig LO-tje, Brenda.
Leuk je gisteren even te zien bij onze stand in Zwolle.
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Een supermooie LO!

Lenet zei

Wat een geweldig prachige LO!
kan ineens alleen als anoniem ?..
Groetjes Lenet

Boukje zei

Prachtige LO, leuke details! 'k Vind het strookje met de cijfers ook leuk erbij!
Groetjes Boukje.

Kitty zei

Hij is geweldig, hele mooie kleuren ook!

Frences zei

Wauw, wat een prachtige lo, kleurtjes, indeling en alles is erg mooi!

Groetjes Frences