woensdag 3 augustus 2011

Gast-designer bij Dutch Dares!!

Ik ben deze maand gast- designer bij Dutch Dares , hoe gaaf is dat??!! Ik vind het helemaal geweldig dat ik ben uitgekozen!! Voor deze dare moest ik een LO maken die iets te maken had met "varen" ;met een boot of ook bijv. luchtVAART. Bij mij was de keuze al snel gemaakt: ik heb gekozen voor een LO over het mooie zeiljacht "Pacific Blue", van mijn oom& diens vriendin. Ze hebben er een wereldreis mee gemaakt. Even een paar foto's van Facebook geplukt en die geprint ;) Hier dan mijn LO:




En een paar close-ups:





















Gebruikte materialen:dessin papier van Making Memories, Webster's Pages en Crea Motion, stukjes tekst uit papier van October Afternoon, jute touw, bedeltjes (gekocht bij Kikidoe ) stukje net van een aardappelzak, chipboard label, gewoon label bestempeld met "tekst", randpons Doily Lace van Martha Stewart, bruin kantje, letterstickers van Basic Grey,bruine inkt (vintage photo van Tim H) voor de randjes en tenslotte wat schelpjes van het strand van Bergen (had mijn dochter voor me meegenomen ;) )

Gezellig dat je weer even kwam kijken op mijn blog!

Groetjes en geniet nog even van het lekkere weer vandaag,

Brenda

22 opmerkingen:

Cornelie zei

Vind het helemaal niet vreemd dat je gevraagd bent hoor!!! Ziet er geweldig uit!! Onwijs mooi!
Groetjes Cornelie

marianne zei

ziet er weer geweldig uit

groetjes marianne

Connie zei

hij is echt geweldig, er is zoveel te zien!! Je blijft gewoon kijken. Complimenten hoor

Petra van Osch zei

Een supergave layout met al die details Brenda, ik vind hem geweldig en ben benieuwd naar je volgende bijdrage!

Jetty zei

Wat leuk Brenda. Van harte. Het is zeker verdiend met zo'n mooie lo.

Oeneke zei

Hij is prachtig! Terecht dat je gastdesigner bent.

Tinie zei

Gefeliciteerd!!! Wat leuk voor je! En je LO ziet er dan ook schitterend uit!
groetjes Tinie

Anneke. zei

Gefeliciteerd met gastdesingnerschap. Helemaal terecht, dat zie je nu ook aan je LO. Prachtig is deze.
Groetjes Anneke.

José zei

Jee wat een prachtige LO zeg. Supermooi gedaan met zoveel leuke details. Heel gaaf.
Gr. Jose

Lean zei

gefeliciteerd en een heel gaaf lootje heb je gemaakt mooi details ook!
groetjes,Lean

Brenda zei

Dit is wel een heel mooie LO, Brenda!!
Wat een leuke details allemaal!
Ik al die tijd maar denken dat ik al volger van je was, maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn....SORRY!! Ik heb er nu even verandering in gebracht!
veel liefs van je aller aller aller nieuwste volger en naamgenootje :-)

xxx Myra xxx zei

mooi hoor, van harte met designerschap!!!

Jacquelien zei

Ik vind het zo gaaf voor je!! En de layout is ZOOOO mooi, prachtige details!
Gefeliciteerd!

Kitty zei

Oooooo, wat een prachtige layout!

stieneke zei

gefeliciteerd met je designerschap en je lo is prachtig.Ik ben volger geworden.

Wendy zei

Wauwwwwwwwww wat een prachtige layout

Fijn weekend Groetjes wendy

Margie zei

K ben best wel erg trots op je zussie dat je gastdesigner mag zijn! Heel erg mooie lo zeg.

Romy zei

Gefeliciteerd met je gastdesigner-schap! En wat een geweldige layout! Hij straalt echt zo'n strandsfeertje uit met dat touw langs de randjes en het jute erbij. Heel erg mooi!

Boukje zei

Gefeliciteerd met je gastdesignerschap, je maakt ook mooie dingen! Mooie Lo in de strandsfeer, mooie details!
Groetjes Boukje.

Monique/bloem zei

Wat een prachtige layout zeg, geweldig! Erg leuk dat touw erom heen en al die leuke details, super!!

M@rjan zei

Wow, wat heb je een mooie layout gemaakt voor je aftrap als gast DT! Super gewoon! Mooie boot trouwens! Ik zie erg veel leuks op je LO, het is een mooie kijk layout. Gefeliciteerd hoor en volledig terecht!

Groetjes, Marjan

marsha. zei

Brenda! Het is een beetje een late reactie... maar wat een geweldige lay-out heb je bijgedragen! Die details! Dankjewel!!!