maandag 8 augustus 2011

Happy Summer! ~ CFY #21

Ik heb weer een kaartje gemaakt voor de challenge bij CFY. Deze keer met een sketch:



Ik heb er een lekker zomers kaartje van gemaakt, met een heerlijk stuk watermeloen erop . Met al die regen van de laatste tijd moet je toch ergens de zomer gaan zoeken;)  (klik op de foto als je m groter wilt bekijken)








Gebruikte materialen: cardstock, geel gestippeld papier van MME, stempeltjes uit het prijsje van Ingrid Danvers laatst, groen touwtje, de bijtjes heb ik uit dessinpapier genknipt, de "zaadjes" op de watermeloen zijn eigenlijk chipboard "komma's " en daar heb ik een stukje afgeknipt. Lijkt net echt toch? ; ) Ik heb hier en daar wat plakfoam gebruikt om wat meer diepte in de kaart te krijgen.

Dit was het weer voor nu. Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog, laat je een berichtje achter? Ik vind het altijd ontzettend leuk om ze te lezen :)

Groetjes,Brenda

22 opmerkingen:

Lean zei

heel gaaf kaartje lekkere....hihihi frisse kleurtjes ook!
groetjes,Lean

Oeneke zei

Mooi kaartje en idd, als het weer dan niet meewerkt, moet je er zelf wat van maken. leuk die kleine bijtjes en die watermeloenstukjes(mooi lang woord voor scrabble) aan een touwtje

Cornelie zei

Met recht een fris en fruitig kaartje! Met die pitjes heb je mooi opgelost, en is idd net echt! Slinger, ook heel leuk! Bijtjes; knap knipwerk!
Groetjes Cornelie

M@rjan zei

Wat een heerlijke kaart! Ik vind die fruitige en frisse uitstraling erg mooi!
Prachtige kleuren ook! Die zwarte pitjes geven er een pittig accent aan en ik ben weg van het slingertje onderaan!

Fijn dat je weer meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Monique/bloem zei

Het water loop me gewoon in de mond, erg leuke kaart!! Bedankt weer voor je deelname!

Nadine zei

Ook weer zo'n leuke!

Jetty zei

ik weet niet hoe het kan maar ik krijg plotseling trek in watermeloen. ;-)

Mooi kaartje geworden.

Tinie zei

Oooh wat heb je dit weer leuk gedaan!! Dat is om vrolijk van te worden! Heel leuk bedacht!
groetjes Tinie

Berdien zei

Wat een heerlijk zomers kaartje !!! Echt leuk die watermeloen !
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Wendy zei

Wat een mooie zomerse kaart leuk met de meloen erg leuk gedaan


Groetjes Wendy

Scrapchickies zei

Daar wil je toch zo een hapje uit nemen! Wat een leuk idee om een watermeloen te maken! Ik vind het mooi fris en fruitig (hihi) kaartje geworden! Groetjes Joyce

Jolanda Cuper zei

Wow wat leuk met die groete en kleine meloenen en heerlijk zomers!
Groetjes Jolanda.

Anja (scrappie) zei

Wat ontzettend leuk zeg en zo heerlijk zomers. Leuk dat je weer hebt meegedaan bij CFY.

José zei

Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt zeg. Gaaf die watermeloen bovenaan en dan de doorkijkjes van de pitjes. Ook de slinger vind ik enig! Toppie gedaan.
Groetjes, jose

Nathaly zei

Jee wat is dit mooi, Brenda! En onwijs bijzonder. Heerlijk zomers en super creatief! Petje af! Nathaly

Els zei

Wat een heerlijke lekkere kaart heb je ervan gemaakt en dan krijg ik toch nog een beetje zomergevoel zo. Die meloes is echt erg leuk.
Groetjes Els

Gwendolyn zei

Wow wat een heerlijke zomerse kaart! Echt supergaaf en origineel!

Angèle zei

Je kaartje past echt bij de zomer. Zeer origineel en mooi gedaan Brenda. Wat een vondst die komma-zaadjes ;)

Groetjes, Angèle

hilde janbroers zei

geweldig vrolijk kaartje!!! krijg helemaal zin in watermeloen...haha

loes de groot zei

een super kaartje! en nu inderdaad het weer nog want wat is er lekkerder dan watermeloen als het warm is : )

crealinedance zei

Wat een een leuke sappige kaart leuk gedaan.Gr.Nel

Anneke. zei

Je kaart is prachtig, Brenda. Heel leuk bedacht met de watermeloen. Tot morgen in Zwolle. Wel even langs onze stand komen,hé.
Groetjes Anneke.