vrijdag 19 augustus 2011

My Valentine ~ Let's get Shabby #26

Vandaag een LO afgemaakt voor de challenge bij Let's Get Shabby. Ik heb een foto uit de oude doos gebruikt, van Ben en mijzelf. De foto is gemaakt op Valentijnsdag 1999. Het bijzondere was dat hij destijds in het buitenland werkte en dat weekend speciaal voor mij meer dan 1000 km had gereden om samen Valentijnsdag te kunnen vieren. Het feit alleen al dat hij dat voor mij over had en het was toen ook nog eens echt winters weer,dus pittig om te rijden! Tsja, zwaar verliefd en dan doe je dat gewoon hè? ; )
Affijn, om nog even op de challenge terug te komen: je moest "toile & ticking" gebruiken. Als je naar het LGS blog gaat kun je daar vinden wat het precies is (bepaalde patronen in stof) Ik heb het onder en links&rechts van de foto gebruikt.

Dit is mijn LO geworden: (klik op de foto = groter)




En nog een paar van dichtbij:




Op het ticket staat "love is in the air"


Zelfgemaakte bloem van kant







Gebruikte materialen: dessinpapier van Prima, de toile & ticking-stofjes had ik niet dus die heb ik gewoon van internet gehaald en geprint : ), randje geponst van papier uit mijn restjesbak, wit vloeipapier uit een schoenendoos, kant, daar heb ik ook de 2 crèmekleurige bloemen van gemaakt, parelhartjes ( Kikidoe )plakpareltjes, blingbrads, tags, witte ornamentjes, roosjeskantje, jutetouw, katoenen kantje,bloemetjes uit een rakje,witte verf vd tags, hartpons & randpons van Martha Stewart, letterstickers van Prima, kleine stickers van Cosmo Cricket. Dit was het wel geloof ik ; )

Nou, dit was het voor nu. Ik wens iedereen alvast een fijn weekend & voor degene die nog op vakantie gaat een fijne vakantie gewenst!!

Groetjes, Brenda

22 opmerkingen:

Klaske zei

Ontzettend leuk Brenda, met al die zelfgemaakte details... Het verhaal achter de foto is ook erg mooi!

Oeneke zei

Wauw Brenda! We have a winner! Ik vind hem helemaal super. Mooi die bloemen van kant ;-)En het is je nog net op tijd gelukt zie ik, voor let's get shaby

Monique zei

Weer zo'n gave layout!! Prachtig is-ie!! en wat een mooie kanten bloem!!

Jetty zei

Ik vind hem erg mooi Brenda. En wat geweldig dat hij dat voor je over heeft gehad.

Charlotte zei

Oh wat romantisch!!! En dat met zo'n romantisch weekend voor de deur... ;) Een hele mooie layout is het geworden! Veel plezier komend weekend.

Groetjes,
Charlotte

Boukje zei

Mooi geworden en mooi verhaal erbij!
De bloemen van kant zijn mooi zeg!
Goed weekend samen!
Groetjes Boukje.

Anneke. zei

Ziet er weer helemaal op en top uit, Brenda. Wat zit er een leuk verhaal achter. Romantisch!
Groetjes Anneke.

Els zei

Geweldig leuke lo is dit en prachtige details en een hartverwarmende herinnering. Wat een schat is het ook om zoveel km te rijden he. Groetjes Els

Kitty zei

Hij is práchtig! Die kanten bloem is mooi zeg, super!

Kiki zei

helemaal leuk! kanten bloem erg mooi geworden:-)
Groetjes Kiki

M@rjan zei

Prachtige layout, mooi en romantisch qua sfeer! Ik zie heel veel leuke details en je hebt die opdracht echt geweldig uitgevoerd!

Goed weekend! Marjan

Lenet zei

WOW! prachtig zeg!!

Elly zei

Wat leuk,mooie romantische uitwerking pas goed bij het verhaal!
Leuke zelfgemaakte bloemen.

Groetjes Elly

zandra zei

Love the soft pinks and handmade flower! Great take on the challenge.
Hugz, Z

Lean zei

Heel mooi lootje geworden Brenda.
groetjes,Lean

Tinie zei

Prachtige layout met mooie details!! En ook een mooi verhaal!
groetjes Tinie

hilde janbroers zei

prachtige layout!! echt super mooi!

Scrapchickies zei

Hallo Brenda, geweldige layout! En wat gaaf om het verhaal achter de foto erbij te weten!! Die glimmende steentjes in die kanten bloemen, mag ik vragen hoe ze heten of van welk merk ze zijn? Die vind ik helemaal super! Groetjes Joyce

José zei

Wow, al dat kant en die bloemen. Wat prachtig gedaan zeg! Super LO!
Groetjes, jose

loes de groot zei

gaaf! en al dat rose super : ) enne gefeliciteerd met je eervolle vermelding ; )

Connie zei

heel erg mooi geworden Brenda!! En wat een schitterende achtergrond heb je op je blog. Past helemaal bij jou!

Bep zei

Hoi Brenda,

Het verhaal alleen al is heel romantich en dan je layout is helemaal super mooi.

Gr...Bep