zondag 25 september 2011

CFY # 26

Bij CFY hadden ze weer een leuke sketch. Je mocht er een kaart of LO mee maken en bij mij is het een kaartje geworden ivm chronisch tijdsgebrek ; ) Ik heb er een verhuiskaartje mee gemaakt.



En van dichtbij:












En de binnenkant heb ik ook nog even voorzien van een gezellig randje papier :)



Ingrediënten voor deze kaart:
cardstock, dessinpapier van Basic Grey, grote bloem van Prima, wit slotje van Melissa Frances, jutetouw, lint met de opdruk "home sweet home" ( gekocht bij Kikidoe ) sleutelbedeltje, "Congrats"-stempeltje een keer geleend van iemand, zelfgemaakt bloemetje met een brad van de Kruidvat, randpons Doily Lace van Martha Stewart en inkt voor de randjes (Vintage Photo van mr. Tim H.)

Tot slot nog even de sketch:

Dit was het voor nu. Erg leuk dat je weer even kwam kijken op mijn blog!!

Fijne dag en de groetjes,

Brenda

25 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi vintage kaartje! Past ook mooi bij je nieuwe bloglook!
Groetjes Boukje.

Els zei

Dit is weer een schitterend kaartje Brenda. Leuk hoor met die doily en het witte slotje.
Gisteren was kikidoe bij ons in het dorp en heb
van zo'n doily stempel gekocht. Jammer dat ik dat lint niet heb meegenomen. Fijne zondag en groetjes van Els

Oeneke zei

Prachtig kaartje Brenda! Er is veel te zien en die zelf gemaakte bloem is heel leuk

Cornelie zei

Heel mooi kaartje!! Die bloem is mooi!! Toppertje!
Groetjes Cornelie

Lean zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt en je blog is er op aan gepast zie.
groetjes,Lean

Brenda Roggeveen zei

Mooie combinatie van kleuren! Leuk dat je weer meedoet bij CFY!

Brenda zei

Zoooo ontzettend mooi zeg, al die details prachtig hoor! Lieve groetjes en fijne dag vandaag Brenda

Jolanda Cuper zei

Schitterende verhuiskaart!
Geweldig gedaan! Leuk dat sleutelgat en die sleutel!
Groetjes Jolanda.

Berdien zei

Prachtig kaartje Brenda ! Erg mooie kleurencombi ! Bedankt voor het meedoen !
Groetjes Berdien

Elly zei

Een erg mooie kaart,leuk bewerkt met bloem,sleutelgat en sleutel....heel toepasselijk!

Groetjes Elly

Nadine zei

wat een prachtige kaart! Echt zo mooi afgewerk, schitterend. Helemaal in stijl met je blog!

Monique/bloem zei

Wauw, prachtig zeg!! super dat je weer meedoet met CFY!

M@rjan zei

Ik vind jouw kaart een heel mooie uitwerking van de schets! Ook de binnenkant is af. En voor iemand die tijdgebrek heeft en dan toch zoiets maakt neem ik mijn petje af! Dank je voor je deelname aan CFY!!


Groetjes, Marjan

Annemarie zei

Mooi gemaakt Brenda! Veel mooie details ook.

Lisette zei

Zo! Deze is echt prachtig!

Scrapchickies zei

Ja helemaal prachtig! Mooi die bloemen! Leuk dat je weer meedoet met CFY! Groetjes Joyce

Connie zei

Oooh Brenda, wat is deze schitterend zeg! Die bloem is ook zo mooi en dat sleuteltje en...en.... hahaha. Ook erg mooie kleuren

Joanna zei

Prachtige kaart, mooie kleuren, super zelfgemaakte bloem, het hele plaatje is mooi!
Hoezo geen tijd?! Ziet er toch heel verzorgd uit...

Anja (scrappie) zei

Een prachtig kaartje zeker die zelfgemaakte bloem heel erg mooi hoor.

José zei

In het eggie is hij nog mooier Brenda. Hij viel net bij me in de bus. Echt heel mooi gemaakt. Mooi papier, mooi afwerking. Super. Ben er heel blij mee!
Liefs, Jose
PS hij staat op mijn blog

Chantal zei

Mooi hoor! Erg leuk zo een verhuiskaart!

Groetjes,
Chantal

hilde janbroers zei

prachtig!!! wow!!!

Wendy zei

Wat een prachtige kaart

Groetjes Wendy

Johanna zei

Wat een ontzettend leuke vintage kaart!!
Groetjes, Johanna

Sandra1968 zei

Wauw, deze vind ik echt geweldig mooi! Ook het papier is super.
Groetjes, Sandra