donderdag 15 september 2011

Happy

Op het blog van My Creative Sketches  stond een leuke sketch. Ik heb er dezelfde foto voor gebruikt als in mijn vorige post, alleen nu in kleur ipv zwart/wit. Hieronder eerst de sketch:





Als je op de foto klikt kun je m groter bekijken :)



en van dichtbij:









Voor deze LO heb ik het volgende gebruikt:
dessinpapier van BoBunny en Bella Blvd, cardstock, gehaakt kleedje van de rommelmarkt, roosjes van o.a. Prima, hartjes (Kikidoe) gehaakt bloemetje (gekregen op de jaarlijkse scrapdag van het SNNforum) stickertjes van October Afternoon, stempel, blauwe en bruine inkt, randpons van Martha Stewart, en tot slot nog letters van Prima.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog!

Groetjes,Brenda

23 opmerkingen:

Jacquelien zei

Wauw wat een prachtige LO!! Alles klopt precies!

Joyce zei

Wat mooi! Ik vind het zo knap bij jou dat de foto nooit verdwijnt in de lo.

Tinie zei

Mooi gedaan Brenda!! Heel leuk dat je een gehaakt kleedje hebt gebruikt!
groetjes Tinie

Oeneke zei

Heerlijk romantische LO, prachtige kleuren en dat kleedje is super

José zei

Brenda, wat is dit mooi zeg! Het gehaakte kleedje is prachtig en die hele rij met bloemen vind ik geweldig. Super LO weer!
Liefs, Jose

Lean zei

Heel mooi lootje gave kleurtjes ook.
groetjes,Lean

Klaske zei

SuperLO Brenda, en idd zoals Joyce zegt: de foto 'verdwijnt' niet... De foto blijft het stralende middelpunt met allemaal prachtige details! Gaaf!

Brenda zei

Wat een geweldige LO zeg super leuk met het gehaakte kleedje!! leuk idee hoor!
Lieve groetjes Brenda

Jetty zei

ontzettend mooi Brenda.

~Melissa~ zei

What a beautiful page...gorgeous doily!! Thanks for playing along!!

Cora Hoekstra zei

Ik vind het een stralende layout het happy zijn spetterd ervanaf. Ik ben vanmiddag nog op zoek geweest naar zo`n kleedje, helaas.

Rachael Elliott zei

Beautiful page and I love the doily!!! Gorgeous. Thanks for playing along with the challenge.

Connie zei

ontzettend mooi Brenda! Wat een mooie details zeg.
Papier heb je bij Kiki vandaan zeker? Ik heb het ook liggen, maar wacht nog op een geschikte foto!

Brenda Roggeveen zei

Erg mooi Brenda! Leuk, al die verschillende bloemetjes langs een kant van de foto.

Scrapchickies zei

Super! Wat een prachtige layout! Dat kantje en die bloemen zijn erg mooi. Ik heb mijn oog ook al een paar keer op de sketch laten vallen, als ik de tijd kan vinden wil ik hem ook wel eens proberen. Groetjes Joyce

Ellen zei

Wat een prachtige lo!! Vind de foto ook wel erg mooi zeg! Ook je vorige lo vind ik geweldig, vooral het verschil met deze, terwijl het toch dezelfde foto's zijn!
Mooie details heb je erop verwerkt!

Joanna zei

Deze layout is ook erg mooi! Haak je die kleedjes en bloemen zelf?

Gerdine zei

Dat gehaakte kleedje is echt heel leuk! Goede recycling van oma's kleedjes! Gehaakte bloemen zijn ook zo mooi om te verwerken. Moet het ook nog eens op een kaartje gebruiken. Goed weekend!

Chantal zei

Wat een prachtige lay-out zeg! Dat gehaakte kleedje 'van de rommelmarkt' vind ik helemaal top!

Groetjes,
Chantal

Annemarie zei

Heel erg mooi gemaakt Brenda!!!

Els zei

Schitterend mooi is deze weer en zo mooi met dat gehaakte kleedje eronder. Groetjes Els

Lenet zei

Prachtige LO

Scrapchickies zei

Hallo Brenda,
Ik heb je getagged. Ik weet niet of je het leuk vind maar niets is verplicht natuurlijk! Kijk even op mijn blog. Groetjes Joyce