maandag 19 september 2011

Hello

Bij CFY hadden ze weer een leuke uitdaging deze week: een kaartje maken aan de hand van onderstaande inspiratiefoto:


Ik heb voor deze kaart gebruikt gemaakt van de sketch #133 van Cardpatterns:




Hier dan mijn kaartje. Uit de inspiratiefoto heb ik de ruitjes&bloemetjes gehaald en natuurlijk de kleur roze :) 



en close-up:







Wat heb ik gebruikt voor dit kaartje?
Cardstock als basis, verder dessinpapier van My Mind's Eye(Lost&Found 2) en Bella Blvd, taartkleedje uit een rakje, scallop cirkelpons, verschillende roosjes, kantje met roosjes, vlinderponsje, geïnspireerd door Frences  een zelfgemaakt hartje van witte klei (en weer bewerkt met n stukje vitrage voor een motiefje op het hart),jutetouw, mini-parelketting,minilabel en een beetje inkt voor de randjes.

Dit was het voor nu. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Groetjes,Brenda


25 opmerkingen:

Oeneke zei

Prachtig geworden Brenda! Dat hartje is helemaal super

Charlotte zei

Wat een prachtige kaart weer Brenda!!!

Berdien zei

PRACHTIG !!! Geweldig zoals je dat hartje gemaakt hebt ! Bedankt weer voor het meedoen !
Groetjes Berdien

Lean zei

Alleen al de kleurtjes..yummie en een super mooi kaartje heb je gemaakt brenda!
\
groetjes,Lean

Frences zei

Ik vind hem helemaal leuk!! Wat een prachtige vitrage moet dat zijn geweest, mooi afdrukje! Dat roze papier met roosjes heb ik hier ook op tafel liggen. Het is zo mooi dat ik hem misschien beter in zijn geheel gewoon kan inlijsten hihi ;)

Groetjes Frences

Monique/bloem zei

Wat een prachtige kaart, dat hartje van klei vind ik byzonder leuk! Leuk dat je weer hebt meegedaan met CFY!

Merlyn zei

Ellegant and stunning card ..I love it

M@rjan zei

Geweldige kaart, de kleuren zijn natuurlijk "spot on"! Lief, maar toch niet zoet, prachtig!

Groetjes, Marjan

Anneke. zei

Wat een schattig kaartje, Brenda! Vind het hart heel gaaf.
Groetjes Anneke.

José zei

Wat een schoonheid zeg! Ik vind het prachtig. Je hart vind ik supermooi gemaakt. Wat een goed idee joh!
Groetjes, Jose

Els zei

Ontzettend leuke kaart Brenda en dat hartje is zo snoezig. Echt Frences stijl. Groetjes Els

Brenda zei

Wat een lief kaartje!!
Lieve groetjes Brenda

Jolanda Cuper zei

Dat ziet er erg mooi uit! Geweldig gedaan!
Groetjes Jolanda.

LN zei

So pretty and delicate! Thanks for sharing.

Joyce zei

Weer iets moois van jouw hand! Kan ik alvast een plekje naast jou reserveren tijdens de kerstcrop? ;)

yours truly zei

Ooh, this is so sweet! Love the pretty details!

~ Ü ~ Hilda

Annemarie zei

Erg mooi gemaakt Brenda!

Nadine zei

Leuk\, wat een zoet kaartje, mooi gemaakt!

Scrapchickies zei

Super! lekker vintage, mooi al die roosjes!
Leuk dat je meedoet met CFY!
Groetjes Joyce

Anja (scrappie) zei

Schitterend kaartje hoor heel erg mooi gedaan.

Chantal zei

Wat een geweldige kaart dit! Zo lief en perfect passend bij deze challenge!

Groetjes,
Chantal

Lenet zei

Prachtig zeg!

Brenda Roggeveen zei

Heeeeel mooi en romantisch kaartje! Leuk met het taartkleedje in het midden. Bedankt voor het meedoen bij CFY!

Margriet zei

Wat een ontzettend lief kaartje. Jij had de opdracht beter dan ik gelezen.

Groetjes,
Margriet

Elise zei

This card is POSITIVELY intoxicating! THANKS, ever so much, for sharing your BEAUTIFUL work with Card Patterns!