vrijdag 2 september 2011

In de prijzen!

De afgelopen tijd heb ik met een aantal challenges meegedaan en de sterren stonden gunstig voor me geloof ik. Bij Let's get Shabby stond ik bij de "honorable mentions" , bij Challenges For You stond ik weer in de Top 3 en last but not least heb ik ook nog de uitdaging bij Scrapfever gewonnen!!! Gaaf toch allemaal?! Ben er best een beetje trots op ; )

Nu nog even lekker buiten zitten in het zonnetje, met de nieuwste CMF. Héééérlijk :)

Fijn weekend allemaal!!

Groetjes,Brenda

18 opmerkingen:

marenmat zei

Wow!! Das nog eens een leuk begin van het weekend!!
Veel plezier met je magazine!

Lean zei

gaaaf gefeliciteerd!
fijn weekend groetjes,Lean

Brenda zei

Daar mag je terecht trots op zijn! Gaaf voor je joh! Gefeliciteerd hoor!
Liefs Brenda

Els zei

Zekers mag je daar trots op zijn en gefeliciteerd. We zien nog wel wat je hebt ontvangen natuurlijk. Groetjes en geniet van het zonnetje

Annemarie zei

GEFELICITEERD!!!!

Anneke. zei

Gefeliciteerd, Brenda! Kan me voorstellen dat je een beetje trots bent.
Groetjes Anneke.

M@rjan zei

Van harte meid, helemaal verdiend!

Groetjes, Marjan

Romy zei

Wauw, jij hebt wel je week geloof ik, hihi. Je hebt het ook helemaal verdiend:) Alle drie je layouts zijn supermooi! Gefeliciteerd!
En ook nog super bedankt voor je lieve berichtje op mijn blogpost:)

Oeneke zei

Nou daar mag je best een beetje boel trots op zijn. gefeliciteerd

Tinie zei

Gefeliciteerd, dat is errug leuk!!
groetjes Tinie

Scrapchickies zei

Hartelijk gefeliciteerd met je leuke prijzen, lekker van genieten! Groetjes Joyce

loes de groot zei

super! je maakt ook prachtige dingen.....

Cornelie zei

Als je mooie dingen maakt, dan krijg je dat!
Geniet er lekker van!
groetjes Cornelie

José zei

Geweldig leuk joh en je verdient het! Geniet er van!
Groetjes, Jose

Facts and Fairytales zei

Lekker gevoel is dat he? Gefelicteerd hoor!!!

groetjes
Brigitta

Klaske zei

Gefeliciteerd met al je prijzen! Gaaf!

Veel plezier met je CMF! (staat er wat leuks in deze keer??)

Kitty zei

't Is niet voor niks natuurlijk he, je maakt gewoon mooooooi spul! Gefeliciteerd!

Joanna zei

Wauw, wat fantastisch zeg! Gefeliciteerd!!!