zondag 18 september 2011

TAG - you're it!

Ik zag dat ik door Joyce "getikt" was en nu is het de bedoeling dat ik 10 dingen over mezelf vertel en daarna de tag doorgeef aan 5 andere bloggers.



1) Ik woon met hubbie Ben & onze 3 lieve kinderen in het mooie Friesland. Zelfs dichtbij de plaats waar ik ben opgegroeid. Na wat omzwervingen over de wereld toch weer back to my roots gegaan.

2)We wonen in een heerlijk huis waar ik mijn eigen scrapkamertje heb,( waar het altijd een creatieve chaos is eigenlijk. Ik ging van de week bijna languit toen ik struikelde over een van mijn papiermappen!! Echt te erg gewoon)

3)Eigenlijk ben ik altijd al een beetje aan het scrappen geweest, zonder te weten dat het ook een naam had. In fotoalbums altijd van alles erbij plakken &schrijven, bonnetjes &andere dingetjes bewaren enzo. Nadat ik een keer bij Connie was geweest om een layout te maken (nu 2 jaar geleden) was ik "om". Al maakte ik eerst alleen nog maar kaarten, sinds anderhalf jaar maak ik veel meer layouts. De afwisseling vind ik momenteel erg leuk.

4)Ik ben dol op lekker eten (wie niet) en vind bijna alles lekker. Van de hollandse keuken tot de aziatische (hmm, lekker sushi en gyoza!) , van de mexicaanse keuken tot in het midden-oosten: ik vind het heerlijk &kan daar echt van genieten. Mijn man is (ook) een echte bourgondiër en we gaan graag samen ergens eten.(alleen komt het er niet zo vaak van helaas)

5)Naast mijn scrapverslaving ben ik ook verslaafd (klein beetje maar ;) ) aan chocola. Vooral Toblerone vind ik heerlijk en laten we niet de M&M's vergeten. Verder heb ik een zwak voor emaille: ik heb er dan ook een kast vol van staan in de woonkamer. Mintgroen is helemaal mijn kleur en er is niet veel wat ik er nog niet van heb.

6) Ik ben een echt seizoensmens. Ik kan van alle jaargetijden genieten al hebben we dit jaar volgens mij de zomer overgeslagen!

7)Sinds ik LO's scrap ben ik ook veel meer foto's gaan maken. Ik heb bijna altijd mijn fototoestel bij me. Ik zou nog wel eens een cursus willen volgen,maar ja, het ontbreekt me een beetje aan de tijd daarvoor.

8)In dit digitale tijdperk heb ik toch nog 2 mensen waar ik "echte" brieven mee schrijf. Eentje is een oud-collega en de andere een penvriendin(al ruim 20 jaar) in Canada. Van de 2e kreeg ik vorige week weer een heerlijke dikke envelop mét foto van haar kids. Daar kan ik ook echt van genieten.

9)Scrapflater: ik was heel blij met mijn nieuwe randpons van Martha Stewart en ging m gelijk uitproberen. Hoe ik het deed weet ik niet maar ik kreeg gigantisch mijn vel tussen die pons!! Au!!

10) scrapwens: ik zou wensen dat ik meer tijd had om te scrappen. : )

Nu geef ik de tag door aan de volgende bloggers:

* Connie

* Joyce

* José

* Jetty

* Ellen

Meiden, ik ben benieuwd naar jullie lijstje!! Voor de goede orde: het is niet verplicht om mee te doen natuurlijk !

Groetjes en fijne zondag verder,
Brenda

6 opmerkingen:

Frences zei

Hi, wat leuk om je zo wat beter te leren kennen. Dat je enthousiast bent staat er niet echt tussen, maar dat vind ik ook een leuke eigenschap. Herken me daar zo in. Vond ons gesprek gisteren ook erg leuk. Ik twijfelde al even of jij het was, maar omdat ik nog maar paar keer op je blog was geweest, wist ik het niet zeker, wel dus.
Erg leuk om je ontmoet te hebben. Ik geniet van je scraps, dus ga je volgen hoor!

Groetjes Frences

José zei

Hee Brenda, wat leuk dat je me getagged hebt. Ik doe mee hoor. Erg leuk om jouw 10 dingen te lezen! Zo leer je iemand toch een beetje kennen he!
Groetjes, Jose

Joyce zei

Ooow, hier moet ik echt even voor gaan zitten hoor!

Jolanda Cuper zei

Heel leuk om te lezen!
Groetjes Jolanda.

Els zei

Wat leuk om dit allemaal te lezen Brenda en tja zo'n pons kan dan heel pijnlijk zijn.
Groetjes Els

Margriet zei

Wat leuk om jou een beetje beter te leren kennen.